//

volume inkomende gesprekken parrot

volume inkomende gesprekken parrot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een parrot in combinatie met mij iPhone4 en het geluidsvolume van o.a. tomtom en muziek is prima, alleen het geluidsvolume van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-12-11, 08:39
olga2510 olga2510 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard volume inkomende gesprekken parrot

Ik heb sinds kort een parrot in combinatie met mij iPhone4 en het geluidsvolume van o.a. tomtom en muziek is prima, alleen het geluidsvolume van inkomende gesprekken is zo laag dat het niet mogelijk is in de auto een telefoongesprek te voeren.
Is hier een oplossing voor? Ik heb de parrot gekocht handsfree te kunnen bellen, alleen op deze manier werkt dat niet echt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Inkomende gesprekken weigeren archiebunker iPhone algemeen 9 09-10-13 17:07
geluidsprobleem met inkomende gesprekken marcelh iPhone algemeen 0 17-08-10 20:43
inkomende sms en gesprekken pjvanleeuwen iPhone algemeen 6 09-08-10 17:04
contacten in beeld bij inkomende gesprekken bopbakker iPhone algemeen 3 12-04-08 16:41
Inkomende gesprekken direct op voicemail HuninK Unlock [archief] 9 09-03-08 22:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:23.