//

iPhone 3gs geen sim-kaart geinstalleerd / sluimerstandknop werkt niet meer (software)

iPhone 3gs geen sim-kaart geinstalleerd / sluimerstandknop werkt niet meer (software) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb een erg vreemd probleem met mijn iPhone 3gs. de 3gs gaf op begeven moment aan "geen sim kaart geinstalleerd". De sim ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-12-11, 10:16
R08er7 R08er7 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard iPhone 3gs geen sim-kaart geinstalleerd / sluimerstandknop werkt niet meer (software)

Hallo allemaal,
ik heb een erg vreemd probleem met mijn iPhone 3gs.

de 3gs gaf op begeven moment aan "geen sim kaart geinstalleerd".
De sim kaart doet het echter gewoon (ook in andere telefoon), en in de 3gs deed de sim het ook een tijdje als ik m eropnieuw indeed, maar na een tijdje dus weer dezelfde melding.

Vervolgens ging de 3gs steeds naar het afsluit scherm, het scherm wat dus normaalgesproken verschijnt als je de sluimerstandknop inhoud. De knop hangt niet vast en het gebeurt ook in willekeur (tussenpozen zijn niet logisch).

Nu doet opeens de sluimerstandknop het helemaal niet meer(!), maar de 3gs vindt wel weer gewoon de sim-kaart, gaat niet meer naar het afsluitscherm, en nog opmerkelijker... de iPhone is veel sneller in respons geworden(!)

de 3gs is niet gejailbreakt, maar helemaal origineel. Ik heb al een reset gedaan, alle fabrieksinstellingen terug gezet, maar dit blijkt niet te helpen.

Iemand enig idee wat ik hiermee aanmoet??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-12-11, 17:53
R08er7 R08er7 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

Na alles te hebben geprobeerd softwarematig op te lossen, heb ik de 3gs maar opengedraaid.
Scherm verwijderd, contactjes los gemaakt, schoongemaakt, stof e.d. ertussenuit gehaald.
Tot nu toe doet mijn iPhone het weer goed!
Ik hoop dat het zo blijft.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HELP: Iphone herkent Sim-kaart niet meer... jeroenvrijn Archief 8 15-02-11 19:37
ineens melding ''geen SIM kaart geinstalleerd'' iFas iPhone algemeen 1 01-01-11 14:22
US iphone unlocked werkt niet met NL sim kaart mgrt iPhone algemeen 10 05-10-09 17:04
Iphone reageert niet meer op sim-kaart. proboss Unlock 3 05-07-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:35.