//

De iPhone kan niet worden bijgewerkt, omdat het firmwarebestand beschadigd is.

De iPhone kan niet worden bijgewerkt, omdat het firmwarebestand beschadigd is. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer mijn iPhone 4s te updaten naar 5.01 en krijg iedere keer de volgende error: De iPhone kan niet worden bijgewerkt, omdat het firmwarebestand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-12-11, 21:46
efclem efclem is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard De iPhone kan niet worden bijgewerkt, omdat het firmwarebestand beschadigd is.

Ik probeer mijn iPhone 4s te updaten naar 5.01 en krijg iedere keer de volgende error:
De iPhone kan niet worden bijgewerkt, omdat het firmwarebestand beschadigd is.
Ik heb het bestand uit de directory C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updatesal een keer weggegooid zodat iTunes de code opnieuw download, maar uiteindelijk krijg ik weer de zelfde error. Weet iemand een manier om de opdate voor elkaar te krijgen.
Alvast bedankt..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-12-11, 22:00
efclem efclem is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard

Helemaal niemand?
  #3  
Oud 25-12-11, 22:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Download het ipsw bestand eens manueel met Firefox, Chrome of Safari. Maar zeker niet met Internet Explorer.

Klik dan op iTunes "Herstellen" met een rechtse muisklik en selecteer het manueel gedownloade ipsw bestand.
  #4  
Oud 25-12-11, 22:20
efclem efclem is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik heb het nu buiten iTunes om gedaan via Wi-Fi en dat lukt. Kijken of het gaat lukken via iTunes als 5.0.2 uitkomt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 december 2011 om 21:28 ----------

Sorry, ik heb niet op zitten letten en heb je bericht over het hoofd gezien anders had ik dat zeker eerst geprobeerd voor ik het met Wi-Fi ging proberen. Wel bedankt voor het meedenken.
  #5  
Oud 25-12-11, 22:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Maakt niet uit, hoofdzaakmis dat het werkt

Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad van .. kan niet worden bijgewerkt ritma iPad algemeen 2 23-07-11 23:44
Mac OS X: De Iphone {naam} kan niet worden bijgewerkt. Snoepzak iTunes 0 20-07-11 21:21
iPod touch: ipod kan niet worden hersteld omdat het firmware bestand niet compatibel is Ewoud33 Jailbreak 11 20-12-10 22:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.