//

iPhone backup | zit mijn toegangscode erin?

iPhone backup | zit mijn toegangscode erin? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneclubbers, Zoals ik in deze thread al beschreven heb had ik het probleem dat ik mijn toegangscode kwijt ben, inmiddels heb ik na veel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-12-11, 20:02
iJob's schermafbeelding
iJob iJob is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 119
Standaard iPhone backup | zit mijn toegangscode erin?

Beste iPhoneclubbers,

Zoals ik in deze thread al beschreven heb had ik het probleem dat ik mijn toegangscode kwijt ben, inmiddels heb ik na veel moeite en errors met behulp van Tjibba de iPhone gerestored en gejailbreakt van 4.0.2 tot FW 4.2.1 (heb/had baseband 1.59.00).

Nu wil ik dus mijn backup terugzetten maar op de datum waarop mijn iPhone 4 het laatste gesyncd is stond het password er al op (21 december, 16 december code ingesteld).

Bottom line:
Als er een password op je iPhone zit, slaat je backup dan ook je password op als je 'm met iTunes syncd? Dus als je dan je backup (gemaakt ten tijde dat er een password opstond) erop zet staat dan dat password er weer op (hoop 't niet!).

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan me iphone niet activeren, zit een toegangscode op Quirijnm iPhone algemeen 0 14-10-10 18:51
Iphone 4 geen Wi-Fi als sim kaart erin zit barley Wi-Fi 0 28-09-10 22:52
Iphone 3G denkt dat koptelefoon erin zit drakenoog iPhone algemeen 6 27-08-10 23:27
iPhone geef aan dat de verkeerde sim erin zit zipzip iPhone algemeen 2 29-03-10 21:43
iPhone denkt dat headset erin zit desmodus iPhone algemeen 8 13-07-09 14:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:45.