iPhone heeft vaak geen service
Hallo iPhoneclub leden,
Sinds een paar maanden ben ik in bezit van een iPhone 3GS, hij bevalt me heel erg goed. Tot deze week heb ik een heel vervelend probleem, en ik kan bijna geen gebruik meer maken van het toestel. Soms geeft het toestel aan dat het geen service heeft, Wi-Fi werkt op dat moment ook niet meer, ik moet hem op dat moment verbinden met iTunes, en moet ik hem weer helemaal herstellen naar fabrieksinstellingen. Ik kan hem alleen aan de praat krijgen als ik hem met iTunes verbonden heb, en daarna mijn toestel herstart, er staat dat de iPhone opnieuw geactiveerd moet worden, en ik moet verbinden met Wi-Fi, dit houdt hij dan een aantal uren vol, en dan gaat het verhaaltje weer voor af aan. Ik vraag me af wat deze fout is, na mijn mening deactiveerd mn toestel zich zelf, en moet ik hem weer activeren, of het is een bug in iOS. Ik hoop dat iemand mij hier verder bij kan helpen Met vriendelijke groet, Julian |
probeer is een ander simkaartje.
Die van mij resetten zichzelf steeds. Na een nieuw kaartje was dit opgelost. |
En een plakbandje op de achterkant van je sim plakken, zodat het simkaartje iets meer klemt/vastzit/beter contact maakt.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:47. |