//

Ik word afgeluisterd via mijn iPhone

Ik word afgeluisterd via mijn iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat iemand mij kan helpen want het is echt een heel vervelend situatie. Dit is nu al een tijdje dat ik afgeluisterd wordt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-12-11, 18:26
noodgeval noodgeval is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard Ik word afgeluisterd via mijn iPhone

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want het is echt een heel vervelend situatie. Dit is nu al een tijdje dat ik afgeluisterd wordt door iemand via mijn Iphone. Hij beluisterd al mijn privé gesprekken die thuis of buitenshuis gezegd worden niet enkel telefoongesprekken maar ook hetgeen er thuis gezegd word ook al zit ik in een ander land. Hij weet ook wat ik zelf in mijn notities noteer in mijn Iphone zelfs de sites die ik bezoek gewoon niet normaal! Ik zal het zeer op prijs stellen mocht me iemand me uit deze situatie helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-12-11, 18:40
mike77 mike77 is offline
• iOS 10.2.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 226
Standaard

en hoe weet je dat hij je aan het afluisteren is? krijg je mails? kijk misschien eens via "zoek mijn phone" op je pc. misschien is de locatie van de valsaard te zien als de signalen doorgestuurd worden???

Politie verwittigen en je iphone meenemen. schending privacy, stalking en belaging.

En als laatst dan na de aangifte, je iphone resetten volledig opnieuw installeren.
  #3  
Oud 26-12-11, 18:55
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Ik zeg ,herstellen in itunes. Tenzij er hardware matig mee gerommeld is. Dan is er maar een oplossing.... 10 minuten in een emmer water.
  #4  
Oud 26-12-11, 19:27
noodgeval noodgeval is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mike77 Bekijk bericht
en hoe weet je dat hij je aan het afluisteren is? krijg je mails? kijk misschien eens via "zoek mijn phone" op je pc. misschien is de locatie van de valsaard te zien als de signalen doorgestuurd worden???

Politie verwittigen en je iphone meenemen. schending privacy, stalking en belaging.

En als laatst dan na de aangifte, je iphone resetten volledig opnieuw installeren.
Vorig jaar had ik mij ingeschreven in een forum sindsdien was dat begonnen. Hij opent zelfs topics wat te maken heeft met mijn privéleven en is niet elke keer toeval kan wel 1 keer gebeuren maar niet 8O keren wijze van spreken. En komt zelfs in mijn buurt hij heeft mij in het verleden gekend. Politie die zou mij niet kunnen helpen zou mij voor gek verklaren die hebben ook vele bewijzen nodig. Mijn Iphone heb ik geresett niets is veranderd aan de situatie. Maar hoe moet ik dat doen 'zoek mijn iphone' bedoel je via itunes?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 december 2011 om 18:30 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debroei Bekijk bericht
Ik zeg ,herstellen in itunes. Tenzij er hardware matig mee gerommeld is. Dan is er maar een oplossing.... 10 minuten in een emmer water.
Tja, dat heb ik ook gedaan niets is veranderd. Ja waarom niet dan zit ik zonder tel. ook al zou ik bv een ander aanschaffen die ga mij via die nieuwe tel. kunnen afluisteren.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 december 2011 om 19:10 ----------

Mensen dit is zeker geen grap!!! Is een serieuze topic blijkbaar nemen er weinig dit aux serieu. Het is een serieuze probleem en ik voel me niet op mijn gemak zelfs in mijn eigen huis!!!! het brengt mijn leven in verwarring en ik wordt er de laatste tijd erg depri van weinigen die dat geloven waardoor ik mij nog slechter bij voel. Ik weet echt geen raad meer! Heb echt hulp nodig

Laatst gewijzigd door noodgeval; 26-12-11 om 20:11.
  #5  
Oud 26-12-11, 21:00
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Je zal toch wat moeten verduidelijken in je verhaal.
Door je gewoon in te schrijven op een forum? Wat voor forum, welke site?
Wie maakt die berichten aan over jou?

Zomaar afluisteren via je iphone is niet mogelijk, laats staan dat hij alles kan zien wat jij doet. Tenzij je een jailbreak hebt toegepast, maar dan nog.

Al bij al blijft dit een vaag verhaal
  #6  
Oud 26-12-11, 21:03
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Als de politie niets kan doen, wat verwacht je dan van ons.
Wat Bomans ook al zegt ,je zult met meer concrete zaken moeten komen.
Als Die persoon niet iphone maar je woning afluistert, ja dan kunnen wij je ook niet helpen.
Succes,
  #7  
Oud 26-12-11, 21:34
Dantis Dantis is offline
• iOS 8.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oost Souburg (zeeland)
Berichten: 230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door noodgeval Bekijk bericht
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want het is echt een heel vervelend situatie. Dit is nu al een tijdje dat ik afgeluisterd wordt door iemand via mijn Iphone. Hij beluisterd al mijn privé gesprekken die thuis of buitenshuis gezegd worden niet enkel telefoongesprekken maar ook hetgeen er thuis gezegd word ook al zit ik in een ander land. Hij weet ook wat ik zelf in mijn notities noteer in mijn Iphone zelfs de sites die ik bezoek gewoon niet normaal! Ik zal het zeer op prijs stellen mocht me iemand me uit deze situatie helpen.

paranoïde met de kerstdagen
  #8  
Oud 26-12-11, 21:46
noodgeval noodgeval is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Tja ik had deze reactie wel een beetje verwacht. Maar nee ben niet paranoide is echt wel zo en kan niet heeeel het verhaal plaatsen. Wil wel graag een oplossing. Ik word echt wel afgeluisterd en dit via mijn tel

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 december 2011 om 20:49 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debroei Bekijk bericht
Als de politie niets kan doen, wat verwacht je dan van ons.
Wat Bomans ook al zegt ,je zult met meer concrete zaken moeten komen.
Als Die persoon niet iphone maar je woning afluistert, ja dan kunnen wij je ook niet helpen.
Succes,
Ik kan niet alles plaatsen. Maar 1 ding is zeker dat het niet via mijn woning gebeurd maar via tel. Ik had verwacht dat er misschien iemand is die veel van tel weet en mij daarbij zou kunnen helpen.
  #9  
Oud 26-12-11, 22:00
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Niet als je niet wat meer verteld ,waarom je dit denkt.waarop gebaseerd etc. As je alleen neerzet ik kan niet dit, en ik kan niet dat. Dan kan ik je niet helpen, en ik ben bang de rest ook niet.
En dat je het zelf al had verwacht ,geeft al aan dat je zelf ook begrijpt dat we met zo weinig info niet kunnen helpn.
  #10  
Oud 26-12-11, 22:12
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

Ik zou maar een goede dokter zoeken, want anders had je je iPhone wel verkocht via marktplaats en daar ook een nieuwe gehaald. Probleem opgelost. 1 april valt erg laat dit jaar. Weet je moeder wel dat je dit doet?
  #11  
Oud 26-12-11, 22:17
noodgeval noodgeval is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simlockvrij Bekijk bericht
Ik zou maar een goede dokter zoeken, want anders had je je iPhone wel verkocht via marktplaats en daar ook een nieuwe gehaald. Probleem opgelost. 1 april valt erg laat dit jaar. Weet je moeder wel dat je dit doet?
Alles is ok met mij hoor!
Ik wou die tel ook verkopen en een nieuw kopen maar weet zekers dat die persoon via een nieuw tel ook mij kan afluisteren. Dit is geen optie heb ik eerder ook aan gedacht.

P.s.Hulp gevraagd geen beledigingen!
  #12  
Oud 26-12-11, 22:48
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard Grap of niet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door noodgeval Bekijk bericht
Alles is ok met mij hoor!
Ik wou die tel ook verkopen en een nieuw kopen maar weet zekers dat die persoon via een nieuw tel ook mij kan afluisteren. Dit is geen optie heb ik eerder ook aan gedacht.

P.s.Hulp gevraagd geen beledigingen!
Beste Noodgeval, ik reageer tegenwoordig nouwelijks op dit forum maar ik moet zeggen dat ik dit zo'n opvallend geval en vervelende gedachte voor jou dat ik toch de tijd er voor neem...

Gezien hoe de iPhone werkt kan ik je vrijwel garanderen dat het niet hardware matig mogelijk is voor een individu je iPhone af te luisteren; Er is simpleweg niet genoeg ruimte in het apparaat om zonder enige duidelijke veranderingen het apparaat te bewerken.

Enige optie is dus software matig; zoals aangegeven is dit op zich mogelijk. Er is voor iPhone software uitgebracht die op het toestel geïnstalleerd kan worden. Het installeren zou pas kunnen na het aanbrengen van een Jailbreak. ECHTER: Als men de via iTunes herstel iPhone gebruikt is er GEEN kans dat de software na een volledig herstel ALSNOG deze software bezit. Dit zou ook een dermate groot beveiliging probleem zijn zou dit wel mogelijk zijn dat Apple dit zou hebben gedicht.

Kortom Hardware matig is het NIET MOGELIJK, software matig zou het kunnen maar na een keer wissen ZEKER NIET MEER.

Om jezelf gerust te stellen raad ik je daarom aan zo snel mogelijk je iPhone geheel te wissen en NIET aan anderen geven. Dan kan je met een gerust hart het nieuwe jaar in.

Mocht je toch er nog zeker van zijn dat je afgeluisterd word dan raad ik je zeer aan te stoppen met illegale activiteiten want dan zal het de AIVD zijn. Waar je je niet druk om hoeft te maken zolang je niks te verbergen hebt.

Het beste
  #13  
Oud 26-12-11, 23:07
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het hele verhaal van "noodgeval".
Zoals al eerder aangegeven, is het afluisteren vrijwel onmogelijk.
Dus vraag ik me af wie en waarom zou "noodgeval" willen afluisteren?
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #14  
Oud 26-12-11, 23:21
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

@Noodgeval, heb je er ook een babyfoon programma op staan?
  #15  
Oud 27-12-11, 00:14
mike77 mike77 is offline
• iOS 10.2.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 226
Standaard

Nieuwe telefoon, nieuw nummer, nieuwe mail,...
-> als je het serieus neemt


En als je dan nog durft te beweren dat ze je afluisteren....
->
Koekedoedeldoe
  #16  
Oud 27-12-11, 00:26
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik wil je verhaal nog best geloven. Maar je zit met je vraag wel op een verkeerd of voor jouw zaak irrelevant forum. Dit heeft niets met je iPhone te maken. Had je een Nokia gehad dan luisterde die persoon jou daar immers mee af? Dus ligt er geen oorzaak in de iPhone, en kunnen wij jou hier niet helpen, zoals al duidelijk gemaakt is...
  #17  
Oud 27-12-11, 00:46
Guest-20230102224050
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Niet wissen, restore of andere reset opties voordat je aangifte gedaan hebt bij de politie.
Kennis had met Whatsapp problemen en de politie heeft toen het toestel onderzocht en daarmee een onderzoek ingesteld.

Succes
  #18  
Oud 27-12-11, 00:53
Stijntje's schermafbeelding
Stijntje Stijntje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Oss
Berichten: 230
Stuur een bericht via MSN naar Stijntje
Standaard

Ik verwacht dat het wel Politie of zo iets dergelijks is wie anders het is bijna onmogelijk!
  #19  
Oud 27-12-11, 01:23
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Ik zal je wat vertellen ... Sinterklaas bestaat echt
  #20  
Oud 27-12-11, 01:48
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Kletskoek.....slotje!
__________________
iPhone 5 fw7.1.2 + iPhone 3GS fw6.1.4 + iPhone4 fw7 + iPad2 fw7 en
AppleTV2 fw 5.0 + iPad Mini fw6.0.2 (JB'ed)
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iOS 4.3 word niet geïnstalleerd op mijn iPod 3 digidogs iTunes 1 13-03-11 01:51
Help! mijn iphone word trager wat te doen? huubjeuh iPhone algemeen 3 21-06-10 08:36
help!! mijn beltegoed( minuten) verdwijnen zelfs als er niet gebeld word!! macHJ iPhone algemeen 10 28-04-09 15:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:39.