//

GPRS en het niet gebeld kunnen worden debakel

GPRS en het niet gebeld kunnen worden debakel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) T-mobile is NOM1 Kan nu niet testen zit in turkije.... en ga hier het internet niet meer op na een rekening van alleen al 90euro ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09-04-08, 21:40
vanilla vanilla is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 158
Stuur een bericht via MSN naar vanilla
Standaard

T-mobile is NOM1

Kan nu niet testen zit in turkije.... en ga hier het internet niet meer op na een rekening van alleen al 90euro aan gprs kosten (en zeg niet dat ik het niet wist... heb maar 11MB gebruikt )
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-04-08, 12:50
GFTU GFTU is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanilla Bekijk bericht
T-mobile is NOM1

Kan nu niet testen zit in turkije.... en ga hier het internet niet meer op na een rekening van alleen al 90euro aan gprs kosten (en zeg niet dat ik het niet wist... heb maar 11MB gebruikt )
Thanx voor je reply!
Ben benieuwd naar de resultaten als je weer terug bent!
  #23  
Oud 10-04-08, 12:59
jantjuh jantjuh is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 76
Standaard

Den haag t mobile nom 1 alles werkt tegelijk
  #24  
Oud 10-04-08, 15:56
kubi55 kubi55 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 39
Standaard

kpn via telfort, nom 2, kan inderdaad niet worden gebeld tijdens het internetten (via gprs uiteraard), irritant!
  #25  
Oud 11-04-08, 23:53
KweLu KweLu is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik ben van plan binnenkort een IPhone te kopen en ben nu bezig met een nieuw sim only abonnement. Ik heb nog niet gekozen, dus heb met interesse het bovenstaande gelezen. Als ik het goed begrijp kan ik dus het beste T-Mobile nemen als ik bereikbaar wil blijven als ik internet?
Alvast dank voor reacties!
  #26  
Oud 13-04-08, 17:12
GFTU GFTU is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 29
Standaard

Dat is correct!
Ik ga zelf ook zeer binnenkort switchen van KPN naar T-mobile.
  #27  
Oud 14-04-08, 00:46
jaz075 jaz075 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 27
Standaard

Vodafone regio Zaanstad ook nom2, binnenkort loopt mijn abo af en dan stapt ik ook maar over op t-mobile, kan je tenminste echt onbeperkt surfen voor 10 euro.
  #28  
Oud 15-04-08, 02:01
Juggernaut Juggernaut is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kubi55 Bekijk bericht
kpn via telfort, nom 2, kan inderdaad niet worden gebeld tijdens het internetten (via gprs uiteraard), irritant!
Hier ook Telfort nom2
  #29  
Oud 15-04-08, 12:46
MrRichz MrRichz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 56
Standaard

Orange kan je ook onder Nom2 zetten....
  #30  
Oud 15-04-08, 22:45
KweLu KweLu is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Wat wel vreemd is dat ik van een bekende met Vodafone hoorde dat hij geen enkel probleem had met internetten en gebeld worden... Dit is in omgeving Amsterdam.
  #31  
Oud 16-04-08, 22:31
slomekerel slomekerel is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KweLu Bekijk bericht
Wat wel vreemd is dat ik van een bekende met Vodafone hoorde dat hij geen enkel probleem had met internetten en gebeld worden... Dit is in omgeving Amsterdam.
Tsja, tot nu toe had niemand het ook gemerkt. Als men gaat checken (gprs-e en jezelf bellen) blijkt het "ineens" wel zo te zijn. Bewijs is het belangrijkste.
  #32  
Oud 17-04-08, 09:56
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

NAAAH WAT IS DIT NU WEER VOOR ONZIN ZEG!! Ik lees dit topic en heb hier 1 woord voor > belachelijk!!


Ik gebruik Vodafone en heb het even getest. Als ik aan het gprsen ben kan ik inderdaad niet gebeld worden > wat een onzin!! Hier ga ik mee naar de Vodafone store eens kijken wat voor l u l verhaal hun gaan afhangen!
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #33  
Oud 17-04-08, 10:04
w.d's schermafbeelding
w.d w.d is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard

Dus T-mobile lijkt vooralsnog de enige met NOM1 te zijn? Vreemd hoor...
Er zijn toch veel meer telefoons die data-verbindingen gebruiken, vooral in de zakelijke markt. Als ik voor mijn werk er achter zou komen dat ik niet gebeld kan worden als ik dataverkeer heb lopen, dan zou ik een flinke klacht indienen.
Er moet toch een oplossing voor zijn lijkt me...
__________________
iPhone 3g 16G, T-Mobile NL
  #34  
Oud 17-04-08, 10:08
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Hmm, kom dit topic nu tegen, en wat schetst mijn verbazing! Ik kan ook niet gebeld worden tijdens het internetten

Mijn vriendin zei laatst al dat ze 2x gebeld had, en ik kreeg wel gemiste oproepen op de telefoon te zien, maar ik snapte er al geen donder van. Dit is dus nu verklaard, maar neemt niet weg dat het best waardeloos is!

Is er al iets op gevonden? Heeft iemand Vodafone oid al gebeld? Aangezien Vodafone de grootste zakelijke mobiele internetprovider in NL is, lijkt me dat dit wel een probleem is dat bij hun bekend zou moeten zijn!

Vodafone Nom 2 omgeving Arnhem
  #35  
Oud 17-04-08, 10:09
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door w.d Bekijk bericht
Dus T-mobile lijkt vooralsnog de enige met NOM1 te zijn? Vreemd hoor...
Er zijn toch veel meer telefoons die data-verbindingen gebruiken, vooral in de zakelijke markt. Als ik voor mijn werk er achter zou komen dat ik niet gebeld kan worden als ik dataverkeer heb lopen, dan zou ik een flinke klacht indienen.
Er moet toch een oplossing voor zijn lijkt me...
Ja daar heb ik dus problemen mee. Ik zit vaak in de auto, "als" mijn collega rijdt, te internetten en dan kan je niet eens gebeld worden!? Wat een domper van Vodafone en de rest die dit probleem hebben, heel dom... Ik word maar al te vaak gebeld door collegas of de baas als ik opweg ben naar een klant, en dit verklaard dus ook waarom ik soms in de auto meer dan 8 gemiste oproepen heb als ik even internet, JEMIG..

Sorry maar ik kan hier niet helemaal inkomen...

Edit: Ik zit omstreken Sneek, Groningen, Amsterdam en Utrecht. Mom 2 Vodafone...

Laatst gewijzigd door PauluS87; 17-04-08 om 10:12.
  #36  
Oud 17-04-08, 10:17
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Mijn laatste post even, sorry

Ik heb even navraag gedaan, maar ons bedrijf (230 medewerkers) heeft een contract met vodafone. 180 medewerkers hebben zorgeloos internet van Vodafone. Dus ik ben nu met toestemming van de baas een Klachtbrief aan het schrijven namens alle 180 medewerkers die betrokken zijn met dit stomme gedoe.

Dan weten jullie het even, hij gaat zometeen via de fax naar onze contact persoon van Vodafone!
  #37  
Oud 17-04-08, 10:24
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Hou ons op de hoogte!!!

Ik ga morgen ook maar even een belletje doen naar Vodafone
  #38  
Oud 17-04-08, 10:25
GFTU GFTU is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 29
Standaard

Vooralsnog is het een combinatie van NOM2 en de iPhone, dit wil zeggen, bij ondersteunde telefoons wordt op het moment van bellen gprs uitgeschakelt en de call doorgeschakelt, bij de iPhone niet.

Ik denk dat met klagen niet veel te halen valt want ze ondersteunen de iPhone niet. Mijn vriendin heeft een Viewty en die kan gebeld worden tijdens internetten. Maar laat mij je niet tegenhouden, hoe meer info en buzz hoe beter. De iPhoners in NL zijn een best interessante groep mensen voor providers denk ik.

Tot nu toe is er maar één oplossing: T-Mobile.

Laatst gewijzigd door GFTU; 17-04-08 om 10:29.
  #39  
Oud 17-04-08, 10:29
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

die oplossing is voor mij niet weggelegd aangezien ik met die "oplossing" geen ontvangst heb in en rond mijn huis Ik heb een jaar geleden juist T-Mobile ingewisseld voor Vodafone

Edit: Ik denk ook niet dat een klacht veel helpt aangezien de iPhone niet ondersteund wordt door Vodafone, maar goed, niet geschoten is altijd mis.

Laatst gewijzigd door cypher21; 17-04-08 om 10:36.
  #40  
Oud 17-04-08, 10:47
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Uuhm ik ben niet zo dom als het lijkt hoor

Om precies te zijn hebben 183 medewerkers zorgeloos gprs van Vodafone. Tot nu toe ben ik waat aan het vragen geweest bij collega's. De meeste hebben een Samsung g600 of g800. Ik heb zelf nu ook even mijn g800 gepakt en de simcard erin gegooid. En raad eens zowel bij mijn collega's als bij mij kan ik NIET gebeld worden als ik gprs gebruik! 1 medewerker heeft een nokia 6200 en die kan wel gebeld worden als hij gprs gebruikt, HOEZO WEIRD!! Het ligt dus bij de instellingen, hardware van de mobiele telefoon. Dan alsnog, klopt hier geen hout van, en moet dit gemeld worden.

Gr,
Paul
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Niet kunnen bellen, wel gebeld worden en sms-en gruijtersrob Unlock 0 19-01-11 12:50
Niet gebeld kunnen worden, geen sms ontvangen kortpa Odido (T-Mobile) 0 15-10-10 18:45
iPhone 1e gen.: niet gebeld kunnen worden robvg23 Unlock 2 04-05-09 18:32
gprs en het niet gebeld kunnen worden debakel GFTU Unlock [archief] 1 07-04-08 10:51
Niet gebeld kunnen worden, tijdens gebruik GPRS?! Paulcito iPhone algemeen 9 31-03-08 20:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:55.