//

Error ivm contacten

Error ivm contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had onlangs het probleem dat als ik instellingen opstartte en dan email, contacten & agenda's aantikte dit direct terug afsloot en terug naar homescreen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-12-11, 02:04
scheersje scheersje is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 54
Standaard Error ivm contacten

Ik had onlangs het probleem dat als ik instellingen opstartte en dan email, contacten & agenda's aantikte dit direct terug afsloot en terug naar homescreen ging, net hetzelfde als bij de app Contacten. De oplossing hiervoor had ik nog niet gevonden, ik sloot hem is aan op iTunes en ik kreeg de melding dat ik mn contacten ofzo niet kon syncroniseren omdat de instellingen hiervoor nog openstonden op de iPhone zelf, wat dus niet is, of er is iets anders.. Iemand enig idee?

Exacte error: iTunes kan contactgegevens niet synchroniseren met de iPhone van '...' omdat de iPhone de contactgegevens in gebruik heeft. Sluit de instellingen voor contactgegevens op de iPhone en synchroniseer opnieuw.

Laatst gewijzigd door scheersje; 28-12-11 om 02:26.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-11, 16:36
SG3i SG3i is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 309
Standaard

Even rebooten en dan opnieuw proberen?
  #3  
Oud 28-12-11, 18:12
scheersje scheersje is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 54
Standaard

Herstel heb ik al gedaan en dan reservekopie teruggezet, niets geholpen, herstel hetzelfde als reboot?:$
  #4  
Oud 28-12-11, 18:57
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Probeer even al je contacten op te slaan met Windows Contacts en Outlook ( en geen reservekopie terugzetten )
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #5  
Oud 28-12-11, 21:22
scheersje scheersje is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
Probeer even al je contacten op te slaan met Windows Contacts en Outlook ( en geen reservekopie terugzetten )
Wow, kleine uitleg van hoe je dit doet aub.. :$ het is wel een mac
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. MisterWJ iTunes 4 03-05-16 14:28
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 SPiET iPhone algemeen 0 30-07-10 17:04
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders Robbert1965 iTunes 15 26-06-09 18:41
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. Tim14ww Ontwikkelen voor iOS 5 09-05-09 18:21
Vraag ivm guides iPhonenoob iPhone algemeen 7 18-11-08 17:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:29.