iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Stem voice assistant veranderen ios5 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/108277-stem-voice-assistant-veranderen-ios5.html)

Wilders4ever 29-12-11 15:36

Stem voice assistant veranderen ios5
 
Hallo,

Ik heb gisteren eindelijk ios 5.0.1 firmware op mijn iPhone 4 gezet. En aangezien ik altijd de voice assistant gebruik als ik iemand wil opbellen kwam ik er vandaag achter dat de vrouwenstem nu opeens een mannenstem is geworden.

Ik heb me rot gezocht, maar ik heb geen optie kunnen vinden om die stem te veranderen. :eek:

Iemand enig idee?

Thanks alot!

MathieuG 29-12-11 18:43

Ben em nog niet tegen gekomen.

SG3i 29-12-11 19:49

Leuke username.
Ik ben Turks, haat je mij nu? :3

Ik heb Google afgezocht maar als je zoekt naar 'voiceassistant iphone' o.i.d. krijg je, natuurlijk, alleen maar Siri.

Denk dat je hiervoor het beste even naar een 'Premium Reseller' van Apple kunt gaan.

S¡mon 29-12-11 22:06

Dit kan je instellen bij de landeninstellingen.

Wilders4ever 29-12-11 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SG3i (Bericht 752457)
Leuke username.
Ik ben Turks, haat je mij nu? :3

Ik heb Google afgezocht maar als je zoekt naar 'voiceassistant iphone' o.i.d. krijg je, natuurlijk, alleen maar Siri.

Denk dat je hiervoor het beste even naar een 'Premium Reseller' van Apple kunt gaan.


Houdt je politieke vooroordelen aub bij je. Ik ben zelf ook half Turks en een PVV stemmer. Problemen mee? #fail.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 december 2011 om 23:46 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 752585)
Dit kan je instellen bij de landeninstellingen.

Via instellingen, algemeen, internationaal kan je bij stembediening idd een taal kiezen. Maar dan blijft die zware mannenstem wel gewoon een man en komt die lichte vrouwenstem als in vorige firmwares niet mee terug. :rolleyes:

Reckimo 30-12-11 01:57

Offtopic: Ga even aub ergens anders ruzie lopen maken,, en over je naam gesproken: haha wat ben je grappig, not. Aandacht gegeven klaar nu.

Daar kan je zien hoe je de stem van siri van vrouw of man kan wijzigen.
How to change Siri voice from male to female on iPhone 4S (uk and us) - YouTube

Michael 30-12-11 06:53

Heren kunnen we weer gewoon on topic gaan. Zo niet dan sluit ik deze discussie.

Iphone3Gs 30-12-11 10:58

Hmm das wel een goeie, volgens mij kan je dit niet veranderen, zal eens even speur werk in de Iphone verrichten, uiteraard laat ik het weten als ik wat gevonden heb.

Wilders4ever 30-12-11 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs (Bericht 752750)
Hmm das wel een goeie, volgens mij kan je dit niet veranderen, zal eens even speur werk in de Iphone verrichten, uiteraard laat ik het weten als ik wat gevonden heb.

Dank, maar ik denk niet dat "we" het gaan vinden. Ik snap ook totaal de reden niet van Apple om die stem te veranderen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 december 2011 om 17:23 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reckimo (Bericht 752658)
Offtopic: Ga even aub ergens anders ruzie lopen maken,, en over je naam gesproken: haha wat ben je grappig, not. Aandacht gegeven klaar nu.

Daar kan je zien hoe je de stem van siri van vrouw of man kan wijzigen.
How to change Siri voice from male to female on iPhone 4S (uk and us) - YouTube

Ik weet niet wat er grappig aan mijn naam is. Wen er maar aan

Ontopic:

Ff wakker worden, dit gaat niet over Siri!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:24.