//

Glasschade bij Van Leliveld Services B.V.

Glasschade bij Van Leliveld Services B.V. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik wou mijn verhaal graag hier neer zetten zodat als mensen het zelfde hebben zij hiermee zichzelf 30 euro kunnen besparen. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-12-11, 18:52
nlkris nlkris is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar nlkris
Post Glasschade bij Van Leliveld Services B.V.

Hallo iedereen,

Ik wou mijn verhaal graag hier neer zetten zodat als mensen het zelfde hebben zij hiermee zichzelf 30 euro kunnen besparen.

Ik heb een iPhone 3Gs waarin op onbekende reden een barst zit. Dit is 100% geen val of druk schade geweest. Mijn toestel was al kapot maar doordat ik veel reis en dus mijn mp3 speler niet wou missen heb ik gewacht tot mijn iPhone 4s binnen kwam. Helaas kwam er dus een barst in mijn scherm en heb ik hem maar direct opgestuurd. Uiteraard kreeg ik mijn toestel terug van t-mobile, zij hebben hun oordeel val schade al getrokken voordat ze het toestel ook maar binnen hadden. Ik kon naar Van Leliveld gaan en zij zouden het voor mij kunnen bewijzen dat dit geen val schade was en ik zou alle kosten dan terug krijgen.

Ik heb van Leliveld gebeld en heb daarbij uitgelegd dat ik 1 barst door mijn scherm had lopen met daaraan vast een barst onderin de hoek. Echter was er nergens aan de rand een scharm of iets te vinden en ik kon ze verzekeren dat hij niet gevallen was. Hierop zijden zij: meneer, dat is geen probleem, wij kunnen van binnenuit toch onderzoeken hoe deze erin is gekomen. Ik heb duidelijk gezegt wat er percies in zat en dus 2 barsten en dit was allemaal geen probleem.

Na 2 weken kreeg ik dan echter een mail waar in stond dat mijn toestel val of druk schade had. Zij zeggen namelijk; Wanneer het toestel meer dan 1 barst heeft (Volgens van Leliveld, in mijn geval 3) valt dit niet meer onder Apple garantie. Ik heb het bedrijf direct gebeld en uitgelegd dat ik dit niet wou horen en dat het hier niet om ging. maar zij bleven van mening dat zij met meer als 1 barst hier niks meer mee doen. Inmiddels 29,70 betaald....

Dus, mocht je een barst in je scherm hebben, tel eerst zelf. Als dit er meer dan 1 zijn (Wat elke ****** wel kan zien), kun je je toestel beter niet opsturen want voor 30 euro wil van Leliveld non-Services wel voor jou tellen!

Over deze betaling ben ik ook niet te spreken. Ik kreeg een mail dus met hoe of wat en dat ik moest aan geven of ik hem voor 200 nog wat euro toch wou laten repareren, of dat ik hem on gerepareerd terug wou hebben. Dit heb ik aangegeven, niks gehoord. Na een week gebeld, 20 min in de wacht en werd er gewoon op gedrukt. Thuis weer gebeld en daar zij de vrouw die mij te woord was dat ze alle informatie zou opsturen. Dit hebben zij natuurlijk NIET gedaan. Gister weer een mail gestuurd met alles, en nu heb ik eindelijk kunnen betalen. Ook had ik gezegd dat ik hier wel een klacht van wou indienen maar daar gingen zijn natuurlijk verder niet op in.

Iemand nog een idee hoe ik mijn glas schade kan laten ONDERZOEKEN zodat ik alles vergoed krijg, omdat het nog steeds echter geen val schade is.

Met vriendelijke groet,
Kris de Weerd.

Ps. Mocht je dit dus ook hebben, tel eerst het aantal barsten!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-11, 20:53
jandevoer jandevoer is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 286
Standaard

glas schade 3g of 3gs altijd eigen schuld ho eje het ook wend of keerd

deze kan je laten vervangen voor 35 euro


mail maar voor een adres weet er wel een paar
Reageren

Labels
ervaringen, onderzoek, val schade, van leliveld services



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaring van Leliveld Services Licko Koopinformatie Nederland 130 19-02-12 23:42
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 23:20
Services of iToggle op 1.1.3 ? MNG iPhone algemeen 11 24-04-08 16:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:07.