iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4 herstelt niet: fout 21 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/108341-iphone-4-herstelt-niet-fout-21-a.html)

Caia 30-12-11 00:48

iPhone 4 herstelt niet: fout 21
 
1 Bijlage(n)
Na de jailbreak van redsnow 0.9.10b3 heb ik besloten om mijn iPhone te herstellen naar gewone fabrieksinstellingen, maar nu krijg ik de foutmelding 21. Wat nu gedaan??

simlockvrij 30-12-11 01:48

firewall/ virusscanner uitzetten, en probeer nog eens.

debroei 30-12-11 07:42

Wat heb zoal geprobeerd om dit op te lossen. Google al een gebruikt?

RAW1978 30-12-11 22:55

Hey there!

Heb vanmiddag exact hetzelfde probleem gehad! Snelste manier is om itunes op een andere computer te installeren, software update (firmware) downloaden en installeren op dezelfde computer. Vervolgens kan je je phone volledig op je eigen computer weer herstellen met behulp van de backups. Worked with me today!!! Toestel is weer als voor de JB.

Succes!

Rav3n 31-12-11 00:28

En als je geen andere pc hebt ... :confused:

Zet je je foon gewoon in DFU -mode en start je itunes op. itunes zal dit herkennen en melding daarvan geven. Volg de aanwijzingen op je scherm. (Zorg wel dat itunes up-to-date is)

Caia 31-12-11 13:22

Hey allen, bedankt voor de nuttige info. Ik had DFU-mode geprobeerd, maar ook dat werkte niet. Dus heb ik opgezocht wat 'fout 21' juist inhoudt, en blijkt het inderdaad een beveiligingconflict te zijn. Gelukkig heeft mijn vriendin ook een laptop en heb ik zoals RAW1978 zei via haar iTunes mijn iPhone kunnen herstellen.

@simlockvrij: ik heb geen firewall opstaan, maar vermoed dat het probleem bij MacKeeper lag. Dat dan maar meteen van mijn laptop gesmeten. Zorgde uiteindelijk alleen maar voor problemen.

Guest-20180925190238 31-12-11 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Caia (Bericht 753256)

@simlockvrij: ik heb geen firewall opstaan, maar vermoed dat het probleem bij MacKeeper lag. Dat dan maar meteen van mijn laptop gesmeten. Zorgde uiteindelijk alleen maar voor problemen.

Als je prullen zoals MacKeeper op een Mac installeert dan krijg je exact dezelfde problemen die Windowsmensen elke dag tegenkomen. Blijf heel ver weg van al die tooltjes, dat is op een Mac allemaal niet nodig.

Caia 31-12-11 13:36

Ik weet het, heb me laten verleiden door mensen die het allemaal top vonden en 'wauw, het programma van het jaar!'. I should have known, ik ben zelf degene die altijd het hardste roept dat een Mac die dingen niet nodig heeft :D

rutje500 03-01-12 01:57

Heb vanavond net hetzelfde probleem gehad fout 21 bij het terug willen restoren.
Helaas heb ik mijn iphone4 niet kunnen restoren zoals eerder vermeld via een andere pc.....
Ik kreeg helaas dezelfde foutmelding 21
via redsnow0.9.10b3 de optie Recoveryfix geselecteerd en zo werkt mijn iphone terug met JB maar heb hem niet kunnen herstellen naar fabrieksinstellingen... iemand nog suggesties ?

DaMeastro 26-02-12 12:38

Heb hetzelfde probleem, inmiddels al geprobeerd op andere pc maar zelfde foutmelding.

devil1 02-03-12 18:13

Ook ik heb het probleem gehad van fout 21. Nadat mijn 4s een aantal keer per week vast liep heb ik hem willen herstellen, met aan het einde van de herstelprocedure fout 21. Nu ben ik zo stom geweest om de oplossing te zoeken in de garantie van KPN. Maar daar krijg ik nu te horen dat het waterschade zou zijn..... Hopelijk krijg ik hem komende week weer retour om zelf maar het probleem op te lossen

wesselv97 20-03-12 20:23

iPhone herstelt niet!!
 
hallo,

vrijdag heb ik mijn iphone met redsn0w gejailbreakt en toen deed hij het prima. gisteren toen ik hem opstarte deed hij heel raar want hij ging de hele tijd aan/uit. later had ik hem hersteld en toen deed hij het weer tot hij vandaag uitviel, ik heb hem hersteld maar dat werkte niet (error code 1600) en toen heb ik hem met ireb weer hersteld. en toen deed hij het weer tot ik hem weer wilde herstellen. nu zit hij vast in recovery mode en hij wil niet herstellen:confused:. kan iemand me alsjeblieft helpen??? ik heb ook al mijn hosts veranderd maar dat werkt ook niet. fout code 21.

MvG,
wessel

ik heb hem met tinyumbrella uit recovery kunnen halen nu allen nog herstellen. Dus mijn iphone doet het nu maar ik vrees dat hij binnenkort weer uitvalt.

wesselv97 20-03-12 23:37

Kan iemand mij plzz helpen?!

wesselv97 21-03-12 16:27

oke ik heb hem kunnen herstellen alleen heb ik nu nog het probleem dat hij steeds uit gaat :confused:. heeft er iemand ervaring met dit probleem? want alleen als ik hem aan een energiebron aansluit gaat hij weer aan

PeterTe 21-03-12 17:39

Probeer eens opnieuw te herstellen (eventueel met DFU modus). Daarna geen backup terug zetten, misschien zit de fout daarin. Dat is misschien gekomen doordat je niet ondersteunende jailbreak software hebt geïnstalleerd.
Als daarna alsnog de problemen blijven vrees ik dat het een hardware probleem is.

wesselv97 21-03-12 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PeterTe (Bericht 781803)
Probeer eens opnieuw te herstellen (eventueel met DFU modus). Daarna geen backup terug zetten, misschien zit de fout daarin. Dat is misschien gekomen doordat je niet ondersteunende jailbreak software hebt geïnstalleerd.
Als daarna alsnog de problemen blijven vrees ik dat het een hardware probleem is.

ik denk ook dat het een hardwareprobleem maar heb ik nog garantie?

wesselv97 22-03-12 18:26

iemand?????

debroei 29-03-12 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wesselv97 (Bericht 781818)
ik denk ook dat het een hardwareprobleem maar heb ik nog garantie?

Dat kun je toch op je aankoopbewijs zien :(
Dat kunnen wij toch niet voor je opzoeken?

knarf0477 25-09-13 12:24

garantie ?
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wesselv97 (Bericht 782094)
iemand?????

kijk met het imei nummer na .


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:29.