//

iOS 5 heeft maar 1 toetsenbord-indeling?

iOS 5 heeft maar 1 toetsenbord-indeling? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voorheen kon je verschillende talen of hardware-indelingen (geen idee, want had het op iOS 4 heel lang geleden ingesteld) instellen zodat je bijv. via het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-12-11, 14:35
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard iOS 5 heeft maar 1 toetsenbord-indeling?

Voorheen kon je verschillende talen of hardware-indelingen (geen idee, want had het op iOS 4 heel lang geleden ingesteld) instellen zodat je bijv. via het knopje 123 direct de dollar zag op de plaats van het euro-teken. Nu blijkt dat alles het euro-teken neerzet en alles dus maar 1 toetsenbord-indeling kent.

Ik heb nu een Engels toetsenbord genomen, maar zelfs daar staat de € terwijl geen enkel Engelstalig land de euromunt gebruikt, kortom het is een fout of domme wijziging van Apples kant. Hoe kan ik dit fixen? Of kent iemand een Cydia tweak die deze bug herstelt en de situatie terugdraait naar zoals het hoort (iOS 4)?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-11, 15:02
SG3i SG3i is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 309
Standaard

Instellingen > Algemeen > Internationaal >Regionotatie wijzigen.
  #3  
Oud 30-12-11, 16:17
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Bedankt!


Maar waarom hebben ze dat nou weer samengevoegd met datum/tijd/telefoonnummers :s iOS wordt steeds minder customizable, straks halen ze het scherm nog weg omdat ze denken dat het niet "simpel" (= dom) genoeg is.
  #4  
Oud 30-12-11, 19:20
SG3i SG3i is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 309
Standaard

Inderdaad, personaliseermogelijkheid wordt steeds minder, maar je moet er wel rekening mee houden dat de meerderheid van iPhone gebruikers ook simpele gebruikers zijn die 'het wel allemaal goed vinden zo' en juist willen dat hun telefoon het werk voor ze doet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 vervangen voor nieuw toestel, maar heeft dode pixel suijkerwerk iPhone algemeen 1 14-10-11 17:21
Internationaal toetsenbord heeft geen ç ikra iPhone algemeen 4 15-06-11 12:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:10.