//

Iphone 3G laad niet meer op en wordt niet herkend door PC

Iphone 3G laad niet meer op en wordt niet herkend door PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Niet zo moelijk om te doen hoor. Er zijn genoeg tutorials te vinden op youtube. Suc6!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 15-02-12, 22:08
SparX's schermafbeelding
SparX SparX is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Pekel
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar SparX
Standaard

Niet zo moelijk om te doen hoor.
Er zijn genoeg tutorials te vinden op youtube.
Suc6!
__________________
Fighting for peace is like ****ing for virginity.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-02-12, 00:06
ironman ironman is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard

ik heb een iphone 3g als ik die aan de pc aansluit herkent mijn pc die niet
en hij laat aleen als ik hem uit zet als ik aan laat en laat laden dan laadt die niet
kan me iemand helpen
  #23  
Oud 08-03-12, 16:32
LK500 LK500 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 2
Standaard

Nou ben ik zo naief geweest om bij een tweede hands winkel een Iphone3G te kopen, hij deed het wel ma na dat ik had geprobeert om de inhoud en instellingen te wissen via die optie, ging hij niet meer aan en laden niet meer op. Ik kreeg alleen nog maar de apple te zien dus als ik hem in de stopcantakt deed ging hij wel aan maar laden niet op. Nou ben ik terug gegaan na die winkel en daar zeggen ze dat het een software fout is daar gaan ze dus nu iets aan proberen te doen.. is dat ook zo?? (ik ben ech niet handig met telefoons en computers)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 maart 2012 om 16:37 ----------

PS: is dat dockingprint duur?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 maart 2012 om 16:41 ----------

was dat duur/moeilijk om te maken?
  #24  
Oud 18-05-12, 12:47
Giannii Giannii is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 2
Standaard

Hallo iedereen het zit zo ik heb een iphone 3g 16g gekregen van mijn vriendin haar neef de batterei werkte niet dus hebben we een batterei op ebay besteld en hem in de iphone geplaatst maar als ik de iphone niet in stopcontact of pc steekt doet hij niets en het enigste wat de iphone doet = het aplle logo laten zien en na 10 sec valt die uit .. mijn computer vindt ook de iphone niet en itunes vind hem ook niet

kan iemand mij helpen aub SparX ik wil jou hulp ik zie dat je er veel van kent

groetjes xx
  #25  
Oud 18-05-12, 16:02
SparX's schermafbeelding
SparX SparX is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Pekel
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar SparX
Standaard

Ok, dan ga ik ervan uit dat de batterij ook niet geladen wordt, dus zal te iPhone aangaan zolang er nog wat energie in de batterij zit.

Even een paar vraagjes:

Werkte de telefoon goed tot het moment dat de batterij stuk ging?
En zijn alle stekkertje netjes teruggeplaatst na de batterij vervanging?
Met name de stekker van het docking connectortje is in dit geval belangrijk.

Als de telefoon goed werkte , kan er volgens mij niet zoveel kapot zijn.
Ik wil er ook wel naar kijken voor je hoor, dan betaal je de evt te vervangen onderdelen, maar dat kan allemaal in overleg.

Als je er zelf naar wilt kijken 1 tip:wees ERG voorzichtig met de connector van het display! Als je de display te ver openslaat, scheurt deze heel makkelijk, en da's bijna niet te repareren.

Suc6!
  #26  
Oud 18-05-12, 16:38
Giannii Giannii is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 2
Standaard

ik heb net neef gestuurt en hij zei de iphone werkte prima alleen ging de battery maar 2 uurtjes mee maar ik heb nu nieuwe battery gezet en hij zegt ook dat die iphone gejailbreaked is dus kan dat iets mee te maken hebben en wat is dat me dat docking ?
  #27  
Oud 20-05-12, 15:54
apple freak 1994 apple freak 1994 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Oldenzaal.
Berichten: 17
Standaard

Ik denk zelf persoonlijk dat je beter af bent met een nieuwe iPhone aan gezien het ook al een oud model is maar ik kan niet in je portemonnee kijken of je het ook kunt betalen honderden euro's uitgeven aan onderdelen en kabeltjes lijkt me ook geen goed idee. weet niet of je het trouwens al geprobeerd heb had het zelfde probleem met mijn iPhone 4s dat het kabeltje kapot is toen ik mijn iPhone 4s eind oktober kocht was het kabeltje al meteen kapot hij pakte hem ook niet toen ik hem aansloot op iTunes of hem achter de lader deed. Heb gelukkig een nieuwe gekregen van icentre.
  #28  
Oud 14-06-12, 15:59
wouterdabomb wouterdabomb is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 3
Standaard Zelfde

Hoi,,

Ik heb jailbreak gister weer eens toegepast, maar mijn computer (Windows 7) herkent mijn iPod echt niet, hij laad ook niet op. HELEMAAL NIKS, ik probeer hem nu helemaal leeg te laten lopen. En dan kijken of hij wel werkt.
Cydia doet het ook niet meer, ik heb niks verwijderd.

Groeten,
  #29  
Oud 29-06-13, 10:12
Dejan1996 Dejan1996 is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 3
Standaard

Hey heb net hetzelfde probleem ams vele anderen hier, heb 3 dagen geleden een Iphone 3g 16gb gekocht van een vriend maar nu laad hij niet op als ik hem verbind met de pc of met de stopcontact. Ik weet wel dat ik eerst een valse kabel gebruiktte ma nu heb ik een originele maar het werkt nog steeds niet. Als ik hem wil aanzetten verschijnt er de batterij en knippert het bij het rode gedeelte en er staat onder dat ik hem moet opladen terwijl de kabel er in steekt. zou iemand me AUB kunnen helpen?

PS Ik heb al een herstel gedaan waarbij alle contacten waren verwijderd en alle liedjes maar het werkt nog steeds niet
  #30  
Oud 29-06-13, 11:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dejan1996 Bekijk bericht
zou iemand me AUB kunnen helpen?
1) Sluit de iPhone met de originele USB-kabel aan de originele lader aan;
2) Voer een harde reset uit. Als je niet weet wat dat is dan klik op het blauwe vraagteken achter de woorden harde reset;
3) Als de accu nog goed is zou de iPhone nu langzaam moeten beginnen opladen;
4) Laat de iPhone aan de lader tot 100% capaciteit bereikt is. Als de accu diep ontladen is kan dat een paar uur duren;

Als het bovenstaande niet werkt is ofwel de accu defect of de dock connector. Succes gewenst.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone wordt niet herkend en laad niet op larsvg iPhone algemeen 9 10-10-12 08:22
iPhone wordt niet meer herkend door pc, laptop of iTunes nouska1976 iTunes 1 22-12-10 09:58
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. petjon iPhone algemeen 20 17-11-09 18:55
Iphone wordt niet meer herkend paulvanwees Archief 0 27-06-08 21:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:41.