//

Error 20 ?!?

Error 20 ?!? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Ik heb een probleem met itunes.Ik heb nu een iphone 3GS op IOS 5.0.1 met een jailbreak.Nu wil ik downgraden naar 4.1.Dit is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-12-11, 00:20
iMafia75 iMafia75 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 81
Standaard Error 20 ?!?

Hallo allemaal.

Ik heb een probleem met itunes.Ik heb nu een iphone 3GS op IOS 5.0.1 met een jailbreak.Nu wil ik downgraden naar 4.1.Dit is niet de eerste keer ik heb meerdere keren mijn iphone gedowngrade.Maar nu krijg ik error 20..Ik.heb al mijn firewall uitgezet maar zonder succes.Ik heb ergens gelezen dat het probeem wordt opgelost als je een oude itunes download??Ik heb in ieder geval geen idee wat ik nu moet doen.Mijn iphone is nu wel gewoon op IOS 5.0.1 omdat ik m uit recovery heb gehaald met behulp van tiny umbrella.Maar toch zou het fijn zijn als ik kon downgraden..Ik heb ook al een andere USB poort gebrobeert maar dat had ook geen succes.Is er iemand die weer wat ik kan doen om geen error 20 meer te krijgen?

Alvast Bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Error 28 atmodude iPhone algemeen 116 04-01-12 12:21
Error IphoneMitchell Archief 1 23-06-09 15:57
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. Tim14ww Ontwikkelen voor iOS 5 09-05-09 18:21
Error barts5 Jailbreak apps en thema's 1 07-06-08 15:32
Error 1 Willempieee Unlock [archief] 3 10-02-08 18:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:23.