//

iPhone activeren met SAM i.p.v. Redsn0w

iPhone activeren met SAM i.p.v. Redsn0w discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje, mijn iPhone is gehacktiveerd met Redsn0w en tot op heden geen problemen mee buiten dat ik geen push notificaties, iMessage en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-12-11, 02:35
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard iPhone activeren met SAM i.p.v. Redsn0w

Ik heb een vraagje, mijn iPhone is gehacktiveerd met Redsn0w en tot op heden geen problemen mee buiten dat ik geen push notificaties, iMessage en Facetime heb.

Nu lees ik her en der dat je in dat geval moet activeren met SAM. Maar ik vind het raar dat hier op iphoneclub nooit wordt over gepraat, terwijl er wel een aantal mensen zijn met die problemen.


Is SAM betrouwbaar? Hoe werkt het? Wat zijn de nadelen? Waarom wordt er hier nooit iets over gezegd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-11, 10:21
kevintj07 kevintj07 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 71
Standaard

Sam is zeer betrouwbaar en werkt prima met iOS 5. Je moet de provider kiezen in het programma , hij maakt een nep simkaart aan van de provider die je koos , en activeerd je iPhone op de originele weg via iTunes
  #3  
Oud 01-01-12, 22:22
Wonto Wonto is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Omg 's-Hertogenbosch
Berichten: 33
Standaard

ff een vraagje: Ik heb een 3GS met simlock zonder orginele simkaart. Heb vd week 5.0.1 geïnstalleerd en het werkt perfect op de pushberichten na.

SAM zou dit dus kunnen oplossen? Dus eerst SAM installeren en dan deactiveren in redsnow...

Iemand ervaring? ik heb een oude boortol overigens.
__________________
iPhone 32gb White_ Na windows komt zonneschijn: Mac!!!
  #4  
Oud 01-01-12, 23:37
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Subscriber Artificial Module

Volg de instructies daar, en activeer met iTunes. Kies eerst in Redsn0w voor Deactivate om je Hacktivatie te verwijderen.
  #5  
Oud 01-01-12, 23:42
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Ik heb deze avond SAM gebruikt, maar ik ben er niet wild van!
Ik heb een wildcardactivated iPhone nu, maar in iTunes of op m'n gsm kan ik nog steeds mijn eigen telefoonnummer niet wijzigen!

Push blijkt maar half te werken, ik krijg bv. nooit pushberichten bij mail en Facebook terwijl die wel degelijk opstaan, éénmaal kreeg ik een pushbericht bij Whatsapp.

iMessage doet het, maar die verstuurt telkens dure internationale berichten om te activeren!

Facetime heb ik nog niet getest.


SAM zorgt voor een draining van mijn batterij.
Ik moet wel zeggen dat ik Redsnow 0.9.6b6 niet heb gebruikt omdat ik er vanuit ga dat dit al een oude software is. Bovendien klik je sowieso ook op 'de-activate' in SAM zelf.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: activeren mbt SAM jurref Jailbreak 38 01-02-14 16:02
SAM en MiTime (facetime activeren) nielsvdplas Jailbreak apps en thema's 1 31-12-11 03:01
iPhone: SAM Activeren met Iphone 4 wikas Jailbreak 2 31-12-11 02:59
Activeren met SAM werkt niet. VChrisNL Jailbreak 6 28-12-10 17:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:09.