iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Sms bericht concept (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/108450-sms-bericht-concept.html)

Kwik 31-12-11 08:51

Sms bericht concept
 
Hallo

Nu zoals voor oudjaar komt dit zeer handig van pas:

De vraag was dus, hoe kan ik een sms opslaan (dus met mijn tekst en al de nodige contacten reeds in) als een concept om dan later te kunnen versturen (in dit geval rond 00.00) ?


Alvast bedankt

Reckimo 31-12-11 12:21

Zover ik weet is dat niet mogelijk? Wel vreemd, dat je het uberhaupt niet zo snel kan vinden. Of je moet het berichtje vast typen en de contacten invoeren, en dan gewoon home-button en dan om 5 voor 12 terug gaan. Maar dan kan je dus niet tussendoor andere sms'jes doen. Of je stuurt er 1 naar je zelf, en die stuur je later dat moment weer door maar dan moet je wel weer alle contacten opnieuw invoeren. Maar rekenmaar 9 van de 10x ligt het netwerk wel plat:P dus zal het een paar minuten eerder doen.

Kevin 31-12-11 12:26

Hoeveel personen kun je max. aan 1 bericht toevoegen?

Reckimo 31-12-11 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kevin (Bericht 753262)
Hoeveel personen kun je max. aan 1 bericht toevoegen?

Neem aan zoveel als je wilt, max 50 ofzo?

Kevin 31-12-11 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reckimo (Bericht 753264)
Neem aan zoveel als je wilt, max 50 ofzo?

Dat is zeer goed :)
Ik had gelezen dat het er maar 16 waren.


Wat je moet doen is het berichtje naar jezelf versturen en dan kun je het iets voor 12 kopiëren en plakken, zo doe ik het toch.
Je moet dan zelf wel nog alle mensen toevoegen, maar al bij al gaat dit eigenlijk ook nog snel omdat de iPhone blijft wachten op de laatst toegevoegde persoon, dus je hoeft niet te scrollen vanaf het begin.

SG3i 31-12-11 13:04

Als je een jailbreak hebt moet je BiteSMS downloaden, die verstuurt hem ook nog is automatisch voor je nadat je een vertraging hebt ingesteld.

Gustf 31-12-11 14:10

sms aflever rapport
 
is het mogelijk om een aflever rapport te krijgen ? dus na het sturen van een sms een bericht krijgen dat de persoon het ontvangen heeft.

btw reeds een goed eindejaar en alle wensen voor 2012

Kevin 31-12-11 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gustf (Bericht 753327)
is het mogelijk om een aflever rapport te krijgen ? dus na het sturen van een sms een bericht krijgen dat de persoon het ontvangen heeft.

btw reeds een goed eindejaar en alle wensen voor 2012

Dat kan niet, zou een leuke toevoeging zijn in iOS6 lijkt me samen met het maken van groepen in je contacten.

Gustf 31-12-11 15:39

bedankt voor de snelle reactie. Inderdaad verwonderlijk dat dit niet kan op de Iphone, het kan zelfs met de onozelste gsm. Maarja Steve says no zoals hij met vele dingen gedaan heeft. Probeer maar eens een of ander BT aparaat te koppelen.

Kevin 31-12-11 15:55

Met een jailbreak app zou het naar het schijnt wel lukken, maar je hebt dat dus niet.

Gustf 31-12-11 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kevin (Bericht 753374)
Met een jailbreak app zou het naar het schijnt wel lukken, maar je hebt dat dus niet.

nee jailbreaken doe ik niet. inderdaad voor BT apparaten kun je bt stack gebruiken. Sms rapporten weet ik niet of dat met een jailbreak wel gaat

dyske 28-01-12 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kevin (Bericht 753374)
Met een jailbreak app zou het naar het schijnt wel lukken, maar je hebt dat dus niet.

Met welke jailbreakapp dan? Vroeger kon het met bitesms, maar die optie vind ik precies niet meer terug? Of ik kijk erover...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:55.