//

Iphone ineens in recovery mode Help!!

Iphone ineens in recovery mode Help!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vanmorgen thuis gekomen iphone aan de lader gelegd zoals normaal.. wordt ik wakker is hij bloedheet en staat er dat ik hem aan itunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-01-12, 20:48
DjowieD DjowieD is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 21
Standaard Iphone ineens in recovery mode Help!!

Hallo,

Vanmorgen thuis gekomen iphone aan de lader gelegd zoals normaal..
wordt ik wakker is hij bloedheet en staat er dat ik hem aan itunes moest leggen dus heb ik gedaan daarna herstellen maar op het laatst bij het downloaden van de firmware geeft hij probleem verbinding dus firmware niet gedownload. firmware 5.0.1


Toen de firmware van een site afgehaald dan Shift-Herstellen: eerste 3x keer kwam hij niet verder dan wachten op iphone. 4de keer ander usb poort ging hij restoren maar halverwege stopt hij er mee ene keer balkje half vol andere keer balkje leeg..

en dan blijft hij gewoon uren in de zelfde stand staan dus stekker los - harde reset en nog een paar x gebrobeerd geen effect.
DFU mode ook geprobeerd!

toen nog effe firmware 5.0 geprobeerd ook niks.

Toen met jailbreak met Redsn0w. meerdere keren geprobeerd er komt dan een error te staan ik dacht iets van 6000ms geen signaal.

dus nu lijkt het erop alsof hij geen verbinding kan maken of iets dergelijks.

heeft er iemand aub nog tips voor mij?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-01-12, 21:41
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Download Tinyumbrella.

Je kan daar je iPhone uit recovery modus uithalen.
__________________
  #3  
Oud 01-01-12, 22:05
DjowieD DjowieD is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 21
Standaard

oke bedankt ga ik proberen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 januari 2012 om 22:23 ----------

helaas ook niet gelukt kreeg effe wit scherm en daarna weer gewoon demelding dat ik hem aan itunes moet leggen..

en ineens begon hij de jailbreak weer te installeren en nu staat er als laaste zinnetje na al de errors die tussen de kleine lettertjes staan: no succeful firmware download after 60000ms!! Giving up...
  #4  
Oud 01-01-12, 23:17
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DjowieD Bekijk bericht
oke bedankt ga ik proberen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 januari 2012 om 22:23 ----------

helaas ook niet gelukt kreeg effe wit scherm en daarna weer gewoon demelding dat ik hem aan itunes moet leggen..

en ineens begon hij de jailbreak weer te installeren en nu staat er als laaste zinnetje na al de errors die tussen de kleine lettertjes staan: no succeful firmware download after 60000ms!! Giving up...
Dat zinnetje had ik ook met Jailbreaken op mijn iPod, alleen ging hij daarna verder met een "rennend appel mannetje" en een balkje er onder. Daarna was de jailbreak klaar en werd m'n iPod opnieuw opgestart en was hij gejailbreakt, op iOS 5.0.1 .

EDIT: Zo te zien DFU al geprobeert! Helaas kan ik dan niks voor je doen. Je zult naar Apple / provider moeten voor reparatie / omruiling. Heb je trouwens wel een echte Apple lader? Goedkopere kunnen nog wel eens een iPhone laten doorbranden. gebruiker "timosha" weet hier heel veel van accu's af, dus stel hem e.v.t. nog je vragen.

Ik ben bang dat je terug zal moeten, aangezien hitte vaak al geen goed signaal is. Heb je ook de DFU modus al geprobeert? Zo ja, ga naar je provider / Apple voor garantie. Nee? Herstel dan eerst eens in de DFU-modus. Die krijg je met eerst 10 sec home/power en dan home ingedrukt houden en nog 10 seconden vasthouden . Itunes moet dan zeggen dat je moet herstellen.

Succes ermee
  #5  
Oud 02-01-12, 01:19
DjowieD DjowieD is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 21
Standaard

Harstikke bedankt voor de feedback!

gebruik bijna altijd gewone lader af en toe een andere. wat me wel opviel is dat hij de laatste dagen veel vastliep vooral bij het laden van zware programma's en dan kreeg ik hem alleen uit met harde reset.

Ik denk dat er maar een ding op gaat zitten en dat is hem of laten maken of bij vodafone eens informeren.. voor een 4s.
maar ik ga die jailbreak ook nog eens doen want ik ben nogal snel ongeduldig.
  #6  
Oud 02-01-12, 12:07
DjowieD DjowieD is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 21
Standaard

gisteren nog uren bezig geweest maar het update server van itunes ligt eruit krijg ik steeds als melding als ik wil herstellen.
  #7  
Oud 04-01-12, 17:18
Marvie Marvie is offline
• iOS 8.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 93
Standaard

Krijg je een foutcode in iTunes en zo ja welke?
Deze foutcodes kunnen je verder helpen met het op lossen van het probleem.
  #8  
Oud 27-01-12, 03:11
DjowieD DjowieD is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 21
Standaard

telefoon opgestuurd naar apple en een nieuwe gekregen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone 3g 4.2.1 bb 06.15.00 recovery mode berty Jailbreak 11 11-01-11 15:09
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen Boktor2 iPhone algemeen 6 30-07-10 01:02
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore phoneI iPhone algemeen 2 10-08-08 18:36
IPhone in recovery mode marcovw1 Unlock [archief] 16 17-05-08 18:23
HELP!! iphone in recovery mode marcovw1 Archief 2 17-05-08 08:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:38.