iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone valt steeds uit (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/108644-iphone-valt-steeds.html)

Jordi91 02-01-12 17:18

Iphone valt steeds uit
 
Mijn Iphone 3g valt steeds uit of ik moet hem aan de oplader of laptop laten zitten. De telefoon heeft altijd perfect gewerkt tot ik hem een keer heb laten vallen en het scherm kapot was.

Ik ben er toen mee naar een winkel geweest waar ik het scherm heb laten maken. Meteen daarna kon ik hem niet meer opladen, de winkel zei dat hij aan het contact punt van de oplader in de Iphone niet heeft gezeten. Maar was wel zo vriendelijk om het gratis de vervangen ik zou dan alleen de kosten van het onderdeel hebben. Nou dat was vervangen en werkte prima totdat gisteren opeens mijn Iphone uit viel.

Weet er iemand waar dit aan kan liggen? Of die het zelf heeft meegemaakt.

robijnv 02-01-12 17:34

Wanneer heb je je telefoon laten repareren?

Jordi91 02-01-12 18:26

5 dagen geleden.

robijnv 02-01-12 18:53

Dan zal ik terug gaan naar degene die hem heeft "gerepareerd". Ik heb het idee dat de reparatie niet goed gegaan is en je telefoon daardoor niet kan opladen.

jandevoer 02-01-12 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robijnv (Bericht 754219)
Dan zal ik terug gaan naar degene die hem heeft "gerepareerd". Ik heb het idee dat de reparatie niet goed gegaan is en je telefoon daardoor niet kan opladen.

zoals ik het lees is alleen het scherm vervangen .( dan hoeft er niet aan de printplaat gewerkt te worden .

op jou verzoek is dan toch de laadpoort vervangen tegen onderdeel tarief ( wat ik zeer netjes vind ).

nu gaat hij na een paar dagen plotesling uit , naar mijn mening kan je de winkel niet verantwoordelijk houden voor jbetreffende probleem . omdat je zelf aangaf dat je het vervangen wilde hebben

je hebt hem weggebracht met een defect scherm en gevraagd om dit te vervangen dit is wat ik lees ook gebeurd

robijnv 02-01-12 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jandevoer (Bericht 754229)
zoals ik het lees is alleen het scherm vervangen .( dan hoeft er niet aan de printplaat gewerkt te worden .

op jou verzoek is dan toch de laadpoort vervangen tegen onderdeel tarief ( wat ik zeer netjes vind ).

nu gaat hij na een paar dagen plotesling uit , naar mijn mening kan je de winkel niet verantwoordelijk houden voor jbetreffende probleem . omdat je zelf aangaf dat je het vervangen wilde hebben

je hebt hem weggebracht met een defect scherm en gevraagd om dit te vervangen dit is wat ik lees ook gebeurd

Op afstand niet eenvoudig te beoordelen maar het feit dat de iPhone 4 dagen later (een batterijduur die voor mij heel normaal is) uitgaat kan er op duiden dat het in de tussentijd helemaal niet mogelijk was om de telefoon op te laden omdat er misschien wel een fout gemaakt is.

Ik zeg ook niet dat je iemand die op deze wijze service verleend aansprakelijk MOET stellen maar ik zal de iPhone wel degelijk treur brengen en zeggen wat er is gebeurt, als de reparateur echt zo goed is zal hij 5 dagen na een reparatie zeker garantie verlenen en proberen de iPhone weer aan de praat te krijgen.

jandevoer 02-01-12 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robijnv (Bericht 754233)
Op afstand niet eenvoudig te beoordelen maar het feit dat de iPhone 4 dagen later (een batterijduur die voor mij heel normaal is) uitgaat kan er op duiden dat het in de tussentijd helemaal niet mogelijk was om de telefoon op te laden omdat er misschien wel een fout gemaakt is.

Ik zeg ook niet dat je iemand die op deze wijze service verleend aansprakelijk MOET stellen maar ik zal de iPhone wel degelijk treur brengen en zeggen wat er is gebeurt, als de reparateur echt zo goed is zal hij 5 dagen na een reparatie zeker garantie verlenen en proberen de iPhone weer aan de praat te krijgen.

wow welke iphone heb jij dat de batterij 4 dagen meegaat?? ik denk dat iedereen die wel wil hebben.

robijnv 02-01-12 20:32

Ik gebruik zakelijk een 4 die met alleen bellen en smsen soms wel een dag of 4 meegaat, met mijn privé iPhone haal ik dit absoluut niet hoor!

ronald24e 02-01-12 20:57

Ook ik ben van mening dat je gewoon even terug moet gaan, een goede reparateur vind vast wel een oplossing voor je....

jandevoer 02-01-12 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robijnv (Bericht 754284)
Ik gebruik zakelijk een 4 die met alleen bellen en smsen soms wel een dag of 4 meegaat, met mijn privé iPhone haal ik dit absoluut niet hoor!


LOL (dan gaan de zaken niet zo goed volgens mij )..:p

Jordi91 05-01-12 16:16

Het was niet mijn idee om het te vervangen maar ik ging terug met mijn iphone en zei nadat mijn scherm is vervangen kan ik hem niet opladen. Nadat hij de telefoon open had gemaakt heeft hij mij laten zien wat er vervangen moest worden en hij kon ook aan tonen dat hij daar niet aan was geweest. Hij heeft het verder netjes opgelost door het te vervangen voor de prijs van alleen het onderdeel. Hij zei daarbij trouwens ook dat de microfoon werd vervangen dat was het zelfde onderdeel. Daarna kon ik hem wel weer opladen alleen niet meer bellen (dit was vergeten te vertellen). Dus toen ik eigenlijk op het punt stond om hem op nieuw weg te brengen kijken viel die steeds uit. Nu ligt hij weer bij de winkel en wordt er naar gekeken.

jandevoer 05-01-12 20:03

met niet meer bellen bedoel je dan dat ze je niet konden horen?????

als dat het geval is dan is de dockconnector dus niet goed omdat hier ook de microfoon in verwerkt zit , zoals je zelf ook al aangaf

Jordi91 05-01-12 23:51

ja de dockconnector was vervangen en toen konden ze mij niet meer horen. Net op het moment dat ik daarvoor terug wou gaan viel die meteen uit. Weet of hier een verband in ligt?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:32.