van 4.3.4 naar 5.0.1 ?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al een half jaar een iphone 4 wit 16gb. Ik ben totaal niet technisch ofzo, ik wou ook nooit upgraden. Nu is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
van 4.3.4 naar 5.0.1 ??
Hallo,
Ik heb al een half jaar een iphone 4 wit 16gb. Ik ben totaal niet technisch ofzo, ik wou ook nooit upgraden. Nu is er 5.0.1 uitgekomen. Mijn grote vraag is eigenlijk is het safe en beter om je iphone 4 te upgraden naar 5.0.1? Alvast bedankt! Lisa |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nieuwe software is steeds beter. De overgang naar iOS5 is sowieso een aanwinst. Aankoppelen en updaten. Wees gewoon geduldig.
|
|
||||
|
||||
Uiteraard...
Al was het maar om de nieuwigheden in iOS5...Berichtencentrum...iCloud enz... Zorgen dat je iTunes up-to-date is... Je plaything eraan hangen...en updaten maar... Vervolgens een reservekopie terugzetten... |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 januari 2012 om 14:59 ---------- Mijn reservekopie is beschadig of niet compact met de iphone staat er. Ik krijg altijd een foutmelding als ik mijn iphone met itunes verbind. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Komt daarbij dat dit toch wel een serieuze upgrade is en de installatie op zich ook een tijdje duurt... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn itunes kan geen reservekopie maken. Ik krijg altijd een foutmelding waarin staat: Itunes kan geen reservekopie maken van de Iphone Iphone van lisa, omdat de reservekopie beschadigd is of niet compatibel is met de iphone. Verder de reservekopie van deze iphone en probeer het opnieuw |
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat je iTunes al hebt geupdate naar de nieuwste versie...
De reservekopie verwijderen doe je in iTunes als volgt.. Sluit je iPhone aan en wacht tot ie in iTunes verschijnt... Je selekteert je iPhone...(gewoon op je iPhone klikken tot ie blauw wordt...) Dan ga je naar bewerken...voorkeuren...tabblad apparaten... Als je dan Apparaten (iPhone afbeelding) kiest zie je reservekopie staan... Gewoon selekteren en dan verwijderen kiezen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Nogmaals...zorg dat je iTunes up to date is...
Ik moet mezelf ook corrigeren...je kan ook die reservekopie verwijderen zonder dat je iPhone verbonden is met je pc... Volg gewoon dezelfde procedure maar dan zonder het aanklikken van je iPhone... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn netwerkverbinding heb ik gecheckt maar daar is niks mis mee, wat nu? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb mijn avg uitgezet via Ctl + shift + esc, en toen processen beeïndigen. En toen heb ik nogmaal geprobeerd 5.0.1 proberen te downloaden. En weer mislukt het downloaden en krijg ik dezelfde foutmelding?
|
|
||||
|
||||
Ok...laat je virusscan en firewall maar uitstaan...
Onderaan vind je een directe download link naar het ipsw bestand voor jouw iPhone4... http://appldnld.apple.com/iPhone4/04...5_Restore.ipsw Dit bestand sla je gewoon op ergens in een makkelijk terug te vinden map op je pc... Let me know wanneer het binnen is...en hoe het bestand precies heet en welke extensie (ipsw of zip) het heeft... De downloadlink is rechtstreeks die van apple dus te vertrouwen... (Ik hoop dat de mods dit me niet gaan kwalijk nemen...) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het bestand is binnen. Het heet iPhone3,1_5.0.1_9A405_Restore.ipsw Ik heb er opgeklikt maar er gebeurt niks? |
|
||||
|
||||
Prima...Da's in ieder geval de juiste firmware...
Ik hoop dat dit ook zo kan anders moet je naar DFU gaan... Sluit je iPhone aan... Open iTunes... Klik op je iPhone rechts in iTunes... Rechts zie je dan staan onder 'Versie'...Update zoeken en herstellen... Je houdt de SHIFT toets ingedrukt en kiest voor 'Herstellen'... Je krijgt dan een navigatievenster te zien... Je navigeert dan naar de map waar je ipsw file hebt opgeslagen en selekteert deze... Laat iTunes zijn werk doen... Zet zoveel mogelijk processen uit... Suc6 d'rmee... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Gewoon je iPhone selekteren (niet rechterklikken) en rechts kijken in iTunes...
Je iPhone staat idd links in iTunes... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hold on...zal een screenshotje maken...
|
|
||||
|
||||
Hopelijk helpt dit je al een stuk verder...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 4 downgraden 4.3.5 naar 4.3.3 alszijnde upgrade van 4.2.1 naar 4.3.3 mislukt | beyazz | Jailbreak | 2 | 23-08-11 08:06 |
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) | NoWayOut | iTunes | 5 | 25-07-11 16:05 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
|
|