iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   zoeken in contacten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/108737-zoeken-contacten.html)

iMoos 03-01-12 16:16

zoeken in contacten
 
Hallo Allemaal,
In contacten kan je volgens mij alleen zoeken op voor of achternaam.
Is er een mogelijkheid om bijvoorbeeld ook op telefoonnummers te zoeken of andere gegevens, eigenlijk in alle velden?
iMoos

Guest-20180925190238 03-01-12 16:21

Met het standaard adresboek is dat niet mogelijk, met de app "Groups" wel.

iMoos 03-01-12 17:57

timosha, Groups app geinstalleerd, kan nu inderdaad op telefoonnummers zoeken maar bijvoorbeeld niet op een naam die bij verwante mensen staat.
Wel bedankt voor je snelle antwoord.
iMoos

Guest-20180925190238 03-01-12 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMoos (Bericht 754838)
.....maar bijvoorbeeld niet op een naam die bij verwante mensen staat.

Wat bedoel je daar mee ?

iMoos 03-01-12 18:13

Je kan via "nieuw veld" extra velden aan je contacten toevoegen oa "Verwante mensen" en daar de naam van een echtgenoot of vriend(in).
Daar kan je dan niet op zoeken, evenmin als op een woonplaats. Ik zou eigenlijk op alle velden willen kunnen zoeken.
iMoos

iMoos 04-01-12 12:35

Groups geprobeerd, heeft iets meer mogelijkheden, eigenlijk alleen het zoeken op telefoonnummers. Maar als je bij je telefoon een telefoonnummer intikt geeft hij daaronder ook aan van wie dat nummer is. Dus op zoek geweest naar andere apps, oa Fast Contact en Contacts Super Search, maar ook zij kunnen niet op alle velden zoeken.
Ik kwam er wel achter dat als ik in mijn contacten op icloud.com ga zoeken ik dus wel op alle velden kan zoeken. Jammer dat dat dus niet gewoon ook op de iphone en ipad kan. Ik ga nog maar even verder zoeken.

Margaretha02 23-04-12 16:43

Contacten zoeken
 
Ik heb een I-phone 4 en als ik contacten aanklik en vervolgens naar alle contacten ga, kan ik zoeken. De zoekfunctie staat bovenin mijn scherm.

Ik weet alleen niet hoe deze instelling er is gekomen. Ik weet zeker dat ik daar geen aparte ap voor heb geinstalleerd. Maar het kan dus wel.

Mijn man heeft net een 4s aangeschaft en bij hem staat de zoekfuntie er niet standaard in. Hoe kan dat? En hoe kan je dit instellen zonder een app aan te schaffen?

Guest-20180925190238 23-04-12 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Margaretha02 (Bericht 789920)
Mijn man heeft net een 4s aangeschaft en bij hem staat de zoekfuntie er niet standaard in. Hoe kan dat? En hoe kan je dit instellen zonder een app aan te schaffen?

Zeg eens tegen jouw man dat hij de contacten app opent en als die open is dan laat je hem even helemaal bovenaan op de statusbalk tikken :rolleyes: Terwijl hij dat doet zeg je heel luid "Hocus Pocus Pats!!!", nu denkt jouw man dat jij kan toveren.

Succes verder.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:51.