//

zoeken in contacten

zoeken in contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, In contacten kan je volgens mij alleen zoeken op voor of achternaam. Is er een mogelijkheid om bijvoorbeeld ook op telefoonnummers te zoeken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-01-12, 16:16
iMoos iMoos is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Lemmer
Berichten: 23
Standaard zoeken in contacten

Hallo Allemaal,
In contacten kan je volgens mij alleen zoeken op voor of achternaam.
Is er een mogelijkheid om bijvoorbeeld ook op telefoonnummers te zoeken of andere gegevens, eigenlijk in alle velden?
iMoos
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-12, 16:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Met het standaard adresboek is dat niet mogelijk, met de app "Groups" wel.
  #3  
Oud 03-01-12, 17:57
iMoos iMoos is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Lemmer
Berichten: 23
Standaard

timosha, Groups app geinstalleerd, kan nu inderdaad op telefoonnummers zoeken maar bijvoorbeeld niet op een naam die bij verwante mensen staat.
Wel bedankt voor je snelle antwoord.
iMoos
  #4  
Oud 03-01-12, 18:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMoos Bekijk bericht
.....maar bijvoorbeeld niet op een naam die bij verwante mensen staat.
Wat bedoel je daar mee ?
  #5  
Oud 03-01-12, 18:13
iMoos iMoos is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Lemmer
Berichten: 23
Standaard

Je kan via "nieuw veld" extra velden aan je contacten toevoegen oa "Verwante mensen" en daar de naam van een echtgenoot of vriend(in).
Daar kan je dan niet op zoeken, evenmin als op een woonplaats. Ik zou eigenlijk op alle velden willen kunnen zoeken.
iMoos
  #6  
Oud 04-01-12, 12:35
iMoos iMoos is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Lemmer
Berichten: 23
Standaard

Groups geprobeerd, heeft iets meer mogelijkheden, eigenlijk alleen het zoeken op telefoonnummers. Maar als je bij je telefoon een telefoonnummer intikt geeft hij daaronder ook aan van wie dat nummer is. Dus op zoek geweest naar andere apps, oa Fast Contact en Contacts Super Search, maar ook zij kunnen niet op alle velden zoeken.
Ik kwam er wel achter dat als ik in mijn contacten op icloud.com ga zoeken ik dus wel op alle velden kan zoeken. Jammer dat dat dus niet gewoon ook op de iphone en ipad kan. Ik ga nog maar even verder zoeken.
  #7  
Oud 23-04-12, 16:43
Margaretha02 Margaretha02 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Standaard Contacten zoeken

Ik heb een I-phone 4 en als ik contacten aanklik en vervolgens naar alle contacten ga, kan ik zoeken. De zoekfunctie staat bovenin mijn scherm.

Ik weet alleen niet hoe deze instelling er is gekomen. Ik weet zeker dat ik daar geen aparte ap voor heb geinstalleerd. Maar het kan dus wel.

Mijn man heeft net een 4s aangeschaft en bij hem staat de zoekfuntie er niet standaard in. Hoe kan dat? En hoe kan je dit instellen zonder een app aan te schaffen?
  #8  
Oud 23-04-12, 16:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Margaretha02 Bekijk bericht
Mijn man heeft net een 4s aangeschaft en bij hem staat de zoekfuntie er niet standaard in. Hoe kan dat? En hoe kan je dit instellen zonder een app aan te schaffen?
Zeg eens tegen jouw man dat hij de contacten app opent en als die open is dan laat je hem even helemaal bovenaan op de statusbalk tikken Terwijl hij dat doet zeg je heel luid "Hocus Pocus Pats!!!", nu denkt jouw man dat jij kan toveren.

Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zoeken in contacten via swipe naar rechts loet123 iPhone algemeen 3 13-11-11 17:17
Software: Adres zoeken vanuit contacten lukt niet meer Werner1963 iPhone Navigatie 2 20-05-11 08:47
zoeken naar contacten goaly Archief 4 28-03-08 09:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:20.