Hoe data van 3gs overzetten op 3g discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb naast mijn 3GS een 3G gekocht en wil graag de data (in ieder geval contactpersonen en agenda, en bij voorkeur ook de aps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe data van 3gs overzetten op 3g
Ik heb naast mijn 3GS een 3G gekocht en wil graag de data (in ieder geval contactpersonen en agenda, en bij voorkeur ook de aps en fotoos en filmpjes) overzetten naar de 3G.
Hoe doe ik dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
in itunes lijkt me.
|
|||
|
|||
Hoe dan?
Met de 3GS sync ik en daarna connect ik de 3G Ik kan dan niet de 3GS selecteren om te restoren |
|
||||
|
||||
Je data met outlook of Windows syncen. Daarna de 3G laten syncen.
|
|||
|
|||
Thx.
Inmiddels toch maar outlook aangemaakt. Agenda en contacten is gelukt. De apps en foto's kunnen niet gesynced worden? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Foto's zelfde. Behalve filmrol zal je even moeten kopiëren naar pc. Via deze computer. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Data overzetten van oude naar nieuwe iphone | Frankkk | iPhone algemeen | 3 | 23-03-12 18:12 |
Hoe kun je data van applicaties - zoals Facebook/Whatsapp- wissen? | rikstaals | iPhone algemeen | 1 | 07-12-11 16:19 |
overzetten data etc van 3 naar 4 | hdevries | Archief | 2 | 26-08-10 12:45 |
Video: Hoe video van iphone overzetten op DVD? | philipje | Muziek, foto & video | 0 | 24-12-09 00:39 |
Hoe apps overzetten van iphone3g naar andere bibliotheek? | cappuccinotje | Archief | 2 | 11-12-08 15:01 |
|
|