//

nokia-tube,nieuwe iphone killer?

nokia-tube,nieuwe iphone killer? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het symbian UIQ 3 is wel een aardig systeem. Heb het op mijn SE m600i draaien. Serie 60 van symbian vind ik slecht, heel traag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-05-08, 23:41
Beaux's schermafbeelding
Beaux Beaux is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 122
Standaard

Het symbian UIQ 3 is wel een aardig systeem. Heb het op mijn SE m600i draaien. Serie 60 van symbian vind ik slecht, heel traag alleen op de n95 draait het soepel. Windows mobile is niks meer dan een opgekrikte windows pocketpc 2000 systeem met 0.0 telefoonfunctie.
De iphone moet ook nog heel erg verbeterd worden maar ze komen tenminste op de markt met een prima draaiend systeem. mooie fundering om de iphone mee op te bouwen.
Weg met symbian en windows!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 28-05-08, 08:15
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SRT-4man Bekijk bericht
Ben benieuwd of ze aan de GUI van de Iphone kunnen tippen..... verder een goed initiatief, alleen maar stof om de Apple mannen scherp te houden
Hier hoef je niet eens aan te twijfelen. Ik vind persoonlijk de interface van nokia zwaar verot, maar dat is mijn mening.
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #23  
Oud 28-05-08, 08:59
SlickAxe SlickAxe is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 55
Standaard

OS X en safari mobile en dan ook nog eens alle nieuwe apps in de app store.

Daar gaat nokia nooit aan tippen!
  #24  
Oud 29-05-08, 09:40
chris@r5 chris@r5 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 17
Standaard

Achja, ik vind mijn iPhone nog steeds een prachtig dingetje, maar het blijft wel een dom stukje techniek. Vergelekenen met alle smartphones op de markt blijft ie gewoon achter en moet ie het puur van zijn looks hebben. Daarom zie ik de iPhone nog steeds als een stukje mode-accesoire en als een telefoontje voor erbij.

Die Nokia lijkt mij wel wat. En gejat of niet, alles met een groot scherm en zonder toetsen wordt op dit forum afgedaan als kloon en imitatie... Ik zie het niet als een kloon, maar gewoon waar de toekomst heen gaat. En het is niet specifiek Apple die de trend heeft gezet.
  #25  
Oud 29-05-08, 10:23
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris@r5 Bekijk bericht
Achja, ik vind mijn iPhone nog steeds een prachtig dingetje, maar het blijft wel een dom stukje techniek. Vergelekenen met alle smartphones op de markt blijft ie gewoon achter en moet ie het puur van zijn looks hebben. Daarom zie ik de iPhone nog steeds als een stukje mode-accesoire en als een telefoontje voor erbij.

Die Nokia lijkt mij wel wat. En gejat of niet, alles met een groot scherm en zonder toetsen wordt op dit forum afgedaan als kloon en imitatie... Ik zie het niet als een kloon, maar gewoon waar de toekomst heen gaat. En het is niet specifiek Apple die de trend heeft gezet.
Je hebt gelijk hoor En daarbij komt nog dat het allemaal concurentie van elkaar is. Maar wat je zegt over de iphone, daar ben ik het niet over eens Maar voor de rest gaat inderdaad de hele toekomst om touchscreens draaien.
  #26  
Oud 29-05-08, 11:02
chris@r5 chris@r5 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 17
Standaard

nouja dom, in elk geval niet uitgebreid. Het is niet voor niets dat ik 400 euro neer leg voor zo'n aparaatje. Erg mooie afwerking en ideaal voor muziek. Maar beperkingen op bijvoorbeeld bluetooth (a2dp) vind ik erg slecht.
  #27  
Oud 29-05-08, 17:33
Beaux's schermafbeelding
Beaux Beaux is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 122
Standaard

Iphone dom vergeleken met andre smartphone'????
Dat is niet helemaal waar natuurlijk.
Ik heb nogal wat smartphone's gehad van de spv tot qtec, vario tot htc tyn2, SE p800 tot de SE P1i van symbian serie 60 tot UIQ3, windows mobile 2000 tot mobile 6.1.
Van al deze smartphones vind ik de Iphone sterk bovenaan staan, treetje daaronder staat de SE p1i. Beide telefoons functioneren als het om telefonie gaat perfect. Iphone goed inricht op muziek, internet, media. P1i sterk in email, office en camera.

Alle andere smartphones vind ik persoonlijk erg dom. Met op #1 windows mobile dat is een pda met telefoonfunctie die amper werkt.
  #28  
Oud 29-05-08, 17:59
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Komop heey doe eve normaal als je niet oplet denk je gewoon dat het een iphone is :S
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #29  
Oud 09-06-08, 09:28
Schelte Schelte is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

Als hij goed zal aanslaan, zal de iPhone vanzelf goedkoper worden en wordt de drang voor Apple groter om de iPhone nog beter te maken. Ik zit er niet overin, laat maar komen!
  #30  
Oud 06-09-08, 08:44
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

ziet er allemaal een beetje breekbaar uit
  #31  
Oud 25-09-08, 16:08
FreakyFlor FreakyFlor is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Cupertino, CA
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vassili Bekijk bericht
ziet er allemaal een beetje breekbaar uit
volgens mij ziet het er allemaal een beetje iPhone-kloonachtig uit.
  #32  
Oud 25-09-08, 16:37
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Over een paar weken zullen we het weten, de release lijkt begin oktober dit jaar te zijn.
  #33  
Oud 25-09-08, 22:44
junero junero is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 184
Standaard

ik snap niet echt wat voor problemen hier mensen gehad hebben met windows mobile of symbian, ik heb het alle twee langere tijden gebruikt niet alle versies ofzo ben geen tel freak die om de maand andere moet hebben maar in de tijd dat ik ze gebruikte kon ik met allebei heel goed omgaan en nu met iphone ook wel heel goed, en in het algemeen ben ik ook wel handig met computers maar is het een talent of willen mensen iets altijd snel zelf oplossen en als het zelf niet lukt gelijk klagen dat windows sucks nokia sucks mening hebben
ik lees op forum zoveel mensen met problemen met hun iphone ja het zal niet bij iedereen zijn zeker sorry maar sommige mensen kunnen echt niet omgaan met besturingsystemen, wedden dat mensen die vaak probleem gehad hebben met hun tel ook vaak problemen hebben met hun windows of mac , probleem vaststellen proberen te herstellen of proberen om hetzelfde fout niet opnieuw maken als niet lukt om het oplossen info zoeken over hetzelfde fout en zo... ja er staat mischien nu al 100 topics gestart met vraag hoe los ik error code 1060 nou ja dan is het normaal dat je hiervoor geen duidelijke antwoord op krijg


even on topic ik vind dat nokia eigenlijk enige fabrikant ter wereld is die iphone ook echt kan killen , mensen denken dat het alleen om delooks gaat, maar wat als nokia een betere besturingsysteem zet waar je zelf moet weten wat je ermee wilt doen een half open source waar geen appstore drempel is, een betere internetbrowser met flash 9 support en streaming video of tomtom europa .en dan ook nog eens een langere batterijduur met de alle functies die iphone touchscreen ook heeft of zelfs beter dan zou ik echt wel spijt hebben dat ik iphone hebt aangeschaft
  #34  
Oud 26-09-08, 18:43
iMick's schermafbeelding
iMick iMick is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 303
Standaard

Ik zie het allemaal niet zo zitten met de tube eerst zou die
voordat de nieuwe iphone kwam komen en nu is die er nog
niet.
Ook is de bediening brak omdat je het met een pennetje moet doen.
Agja mischien zijn ze dat hele ding aan het omgooien en woord het
toch zonder pennetje.
  #35  
Oud 04-10-08, 13:11
Anietje Anietje is offline
• iOS 4.2.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 33
Standaard

Ik ben al jaren fan van Nokia.
Maar ik weet het zeker dat de Nokia Tube niet tegen de Iphone op kan.
Het is precies hetzelfde wat je van Nokia verwacht (dus lekker saai).
Ik heb Windows Mobile gehad , vond ik ook niet goed
Symbian was tot nu toe te doen maar werdt op een gegeven moment eentonig en niet meer stabiel.
Dus voor mij is de Iphone toch op de 1ste plaats ondanks ik echt een Nokia fan ben.
  #36  
Oud 09-07-09, 13:37
JSM93 JSM93 is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 89
Standaard

Inderdaad, zo weten ze bij Apple wat de iPhone nog mist en krijgen wij dat mischien ook via nieuwe firmwares of iPhones
  #37  
Oud 09-07-09, 20:24
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

Het Iphone OS is snel omdat het zo simpel is gehouden.
Multitasking is niet mogelijk. Gewoon het ene uitschakelen als je het andere wilt doen. Zou jij dat goed vinden als je pc thuis ook zo zou werken. Ik niet.
Het feit dat hij maar één ding tegelijk kan maakt hem snel.

Waarom gaan bedrijven de Iphone kopieëren. Omdat Iphone gebruikers conservatief zijn en niet echt nieuwe dingen willen proberen. Doet Apple overigens in zijn telefoons ook niet.
Heleboel mensen zien de Iphone als een smartphone, maar dat is hij niet. Het is een multimediaphone, een gadget, meer niet. En op dat beperkte vlak doet hij dat retegoed. Op de ontvangst na dan, want die is bar slecht.

De Iphone zijn succes is vooral te danken aan de appstore. Denk die maar eens weg. Dan was die Iphone niet zo'n succes.
En waarom wordt dat apparaat zoveel gejailbreakt. Omdat hij zo goed is....??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nokia N8 (iPhone killer of...?) RoyalMess iPhone algemeen 36 05-03-11 10:48
Nieuwe Samsung.. Iphone Killer? Bertje iPhone algemeen 8 04-04-08 22:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:00.