iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 4s draait door (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/108913-iphone-4s-draait-door.html)

ruud_ajax16 05-01-12 13:00

Iphone 4s draait door
 
Hallo,

Ik zit met een probleem.. Mijn Iphone 4s draait helemaal door! Elke keer wanneer ik hem van toetsenbord blokkering afhaal, dan gaat de iphone allemaal apps openen, mensen bellen, mails openen en verwijderen. Tijdens het smsen gaat hij allemaal dingen typen, zonder dat ik het touchscreen aanraak. Hij draait echt helemaal door.. Ik heb dit al 2 keer vaker gehad, maar dit is toen wel na enkele dagen vanzelf weggegaan.

Nu probeer ik hem helemaal te herstellen (dit werkte de vorige keren ook niet), maar nu ook zonder succes. Hieronder een filmpje, waarin je kan hoe mijn telefoon te keer gaat tijdens het herstellen.
Iphone draait door 1 - YouTube

Kan iemand dit voor mij verklaren of heeft iemand dezelfde problemen? Ik wil hem eigenlijk niet opsturen, omdat ik hem 3 weken kwijt ben. Alvast bedankt!

Dantis 05-01-12 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ruud_ajax16 (Bericht 755736)
Hallo,

Ik zit met een probleem.. Mijn Iphone 4s draait helemaal door! Elke keer wanneer ik hem van toetsenbord blokkering afhaal, dan gaat de iphone allemaal apps openen, mensen bellen, mails openen en verwijderen. Tijdens het smsen gaat hij allemaal dingen typen, zonder dat ik het touchscreen aanraak. Hij draait echt helemaal door.. Ik heb dit al 2 keer vaker gehad, maar dit is toen wel na enkele dagen vanzelf weggegaan.

Nu probeer ik hem helemaal te herstellen (dit werkte de vorige keren ook niet), maar nu ook zonder succes. Hieronder een filmpje, waarin je kan hoe mijn telefoon te keer gaat tijdens het herstellen.
Iphone draait door 1 - YouTube

Kan iemand dit voor mij verklaren of heeft iemand dezelfde problemen? Ik wil hem eigenlijk niet opsturen, omdat ik hem 3 weken kwijt ben. Alvast bedankt!

terug brengen zo tezien hardware probleem

colliehome 05-01-12 14:38

Als je hem hersteld zet je dan een back-up terug? Misschien zet je daarmee je probleem ook mee terug. Stel hem even in als zijnde een nieuw toestel.

wouter1981 05-01-12 14:49

Als je iPhone problemen houdt nadat je hem hebt hersteld (en ingesteld als een nieuwe iPhone) dan zul je ermee terug moeten naar de winkel.

iPimp 05-01-12 15:53

lijkt (LIJKT!) wel alsof je touch hardware/software de weg kwijt is.. zou hem terug sturen, dit gaat buiten je om en kun je zelf niet maken ben ik bang.. overigens, als je hem via de online store hebt gekocht, kun je gebruik maken van een service waarbij ze je eerst een nieuwe iPhone sturen, en waarna je daarna je oude iPhone terug stuurt.

Ik heb ook gebruik gemaakt van deze dienst, had om 2 uur contact op genomen en (eenmalig) 30 euro betaald (kosten van deze dienst, alleen te betalen via creditcard), en de volgende dag om half 11 was de nieuwe telefoon er al. Misschien een tip..

ruud_ajax16 05-01-12 16:30

Dan ga ik hem toch maar wegbrengen denk ik. Maar de vorige keren was het ook binnen 2 dagen wel over.. Nu is die dan wel 2 dagen onbruikbaar! En als ik hem dadelijk weg brengen en hij heeft zich automatisch "gemaakt" dan is het waarschijnlijk ook moeilijk zoeken naar problemen..

Ik heb hem ook niet verzekerd, maar dit valt binnen de garantie. Dus wanneer ik hem terugbreng naar T-mobile, zal ik geen leentoestel ontvangen.

jandevoer 05-01-12 17:52

ik verwacht dat ze zeggen geen garantie waterschade

ruud_ajax16 05-01-12 17:55

Hij is nog zo goed als nieuw.. Nooit laten vallen of enige waterschade..

jandevoer 05-01-12 17:55

maar toch verwacht ik het ..

wouter1981 06-01-12 08:24

Zonder verkleurde vochtindicatoren kunnen ze nooit waterschade claimen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:17.