//

Iphone 4s draait door

Iphone 4s draait door discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit met een probleem.. Mijn Iphone 4s draait helemaal door! Elke keer wanneer ik hem van toetsenbord blokkering afhaal, dan gaat de iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-01-12, 13:00
ruud_ajax16 ruud_ajax16 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard Iphone 4s draait door

Hallo,

Ik zit met een probleem.. Mijn Iphone 4s draait helemaal door! Elke keer wanneer ik hem van toetsenbord blokkering afhaal, dan gaat de iphone allemaal apps openen, mensen bellen, mails openen en verwijderen. Tijdens het smsen gaat hij allemaal dingen typen, zonder dat ik het touchscreen aanraak. Hij draait echt helemaal door.. Ik heb dit al 2 keer vaker gehad, maar dit is toen wel na enkele dagen vanzelf weggegaan.

Nu probeer ik hem helemaal te herstellen (dit werkte de vorige keren ook niet), maar nu ook zonder succes. Hieronder een filmpje, waarin je kan hoe mijn telefoon te keer gaat tijdens het herstellen.
Iphone draait door 1 - YouTube

Kan iemand dit voor mij verklaren of heeft iemand dezelfde problemen? Ik wil hem eigenlijk niet opsturen, omdat ik hem 3 weken kwijt ben. Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-01-12, 14:32
Dantis Dantis is offline
• iOS 8.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oost Souburg (zeeland)
Berichten: 230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ruud_ajax16 Bekijk bericht
Hallo,

Ik zit met een probleem.. Mijn Iphone 4s draait helemaal door! Elke keer wanneer ik hem van toetsenbord blokkering afhaal, dan gaat de iphone allemaal apps openen, mensen bellen, mails openen en verwijderen. Tijdens het smsen gaat hij allemaal dingen typen, zonder dat ik het touchscreen aanraak. Hij draait echt helemaal door.. Ik heb dit al 2 keer vaker gehad, maar dit is toen wel na enkele dagen vanzelf weggegaan.

Nu probeer ik hem helemaal te herstellen (dit werkte de vorige keren ook niet), maar nu ook zonder succes. Hieronder een filmpje, waarin je kan hoe mijn telefoon te keer gaat tijdens het herstellen.
Iphone draait door 1 - YouTube

Kan iemand dit voor mij verklaren of heeft iemand dezelfde problemen? Ik wil hem eigenlijk niet opsturen, omdat ik hem 3 weken kwijt ben. Alvast bedankt!
terug brengen zo tezien hardware probleem
  #3  
Oud 05-01-12, 14:38
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Als je hem hersteld zet je dan een back-up terug? Misschien zet je daarmee je probleem ook mee terug. Stel hem even in als zijnde een nieuw toestel.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #4  
Oud 05-01-12, 14:49
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Als je iPhone problemen houdt nadat je hem hebt hersteld (en ingesteld als een nieuwe iPhone) dan zul je ermee terug moeten naar de winkel.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #5  
Oud 05-01-12, 15:53
iPimp iPimp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 80
Standaard

lijkt (LIJKT!) wel alsof je touch hardware/software de weg kwijt is.. zou hem terug sturen, dit gaat buiten je om en kun je zelf niet maken ben ik bang.. overigens, als je hem via de online store hebt gekocht, kun je gebruik maken van een service waarbij ze je eerst een nieuwe iPhone sturen, en waarna je daarna je oude iPhone terug stuurt.

Ik heb ook gebruik gemaakt van deze dienst, had om 2 uur contact op genomen en (eenmalig) 30 euro betaald (kosten van deze dienst, alleen te betalen via creditcard), en de volgende dag om half 11 was de nieuwe telefoon er al. Misschien een tip..
  #6  
Oud 05-01-12, 16:30
ruud_ajax16 ruud_ajax16 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard

Dan ga ik hem toch maar wegbrengen denk ik. Maar de vorige keren was het ook binnen 2 dagen wel over.. Nu is die dan wel 2 dagen onbruikbaar! En als ik hem dadelijk weg brengen en hij heeft zich automatisch "gemaakt" dan is het waarschijnlijk ook moeilijk zoeken naar problemen..

Ik heb hem ook niet verzekerd, maar dit valt binnen de garantie. Dus wanneer ik hem terugbreng naar T-mobile, zal ik geen leentoestel ontvangen.
  #7  
Oud 05-01-12, 17:52
jandevoer jandevoer is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 286
Standaard

ik verwacht dat ze zeggen geen garantie waterschade
  #8  
Oud 05-01-12, 17:55
ruud_ajax16 ruud_ajax16 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard

Hij is nog zo goed als nieuw.. Nooit laten vallen of enige waterschade..
  #9  
Oud 05-01-12, 17:55
jandevoer jandevoer is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 286
Standaard

maar toch verwacht ik het ..
  #10  
Oud 06-01-12, 08:24
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Zonder verkleurde vochtindicatoren kunnen ze nooit waterschade claimen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Waarom draait iTunes door als ik video's converteer? Bubbly iTunes 1 14-07-11 18:29
Iphone 3GS draait continu het beeldscherm, hoe uitzetten? Babii iPhone algemeen 6 17-04-11 11:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:58.