iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Dynafix betrouwbaar? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/108954-dynafix-betrouwbaar.html)

hehe123 05-01-12 19:32

Dynafix betrouwbaar?
 
Hallo,

heeft iemand ervaring met dynafix waar je rechtstreeks je iphone daar naar toe stuurt?

Ik heb mijn iphone naar dynafix gestuurd met garantiebewijs zonder eerst naar de verkoper te gaan.

groetjes

Dantis 05-01-12 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hehe123 (Bericht 755929)
Hallo,

heeft iemand ervaring met dynafix waar je rechtstreeks je iphone daar naar toe stuurt?

Ik heb mijn iphone naar dynafix gestuurd met garantiebewijs zonder eerst naar de verkoper te gaan.

groetjes

Waarom heb je eerst geen vooronderzoek gedaan ?
en normaal als je nog garantie heb dan ga je naar de winkel waar je hem gekocht heb en die sturen hem door naar betreffende reparateur,nu heb je kans dat je zelf moet betalen volgens mij.

hehe123 05-01-12 20:01

Ja, ik weet dat het dom is, maar weet je of ze betrouwbaar zijn? (gaat niet over de kosten)
dat ze me mobiel niet terug sturen etc.

KvnAzn 05-01-12 20:54

Heb je hun ook eerst gecontacteerd voor je het hebt opgestuurd? Heb je bewijs van dat je een iPhone naar hun hebt gestuurd etc?

hehe123 05-01-12 21:02

ik heb ze gisteren gebeld en ze zeiden dat je gewoon moet opsturen met je telefoon aangetekend met klachtenomschrijving + mijn adres. Ik verwacht toch dat zo'n bedrijf je toch niet in de maling gaat nemen toch? ik heb hem eerder 2x laten repareren via thephonehouse en daar ging het 2x perfect. maar nu vanwege (ik wil geen lastige klant zijn) wil ik hun er buiten houden.

dus probeer ik het zelf maar.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 januari 2012 om 22:01 ----------

iemand? :(

Iphone3Gs 06-01-12 09:54

Klachten heb je overal, of het nu bij the phonehouse of bij dynafix is. de ene bedrijf heeft meer klachten dan de andere, ik had eerst even rustig op me gemak met een kop koffie (desnoods meerdere) op internet rond gesnuffeld welk bedrijf het goed doet kwa ervaringen. dus google.

Gaat het echt om je Iphone 4S??

Als je zo goed bij the phonehouse bent geholpen was ik beslist terug gegaan naar de winkel, desnoods een andere straat en dorp/stad.

hehe123 06-01-12 10:56

ja mijn 4s, maar die gasten bij de phone house deed al zo moeilijk om het 2x op te sturen daarom. maar ok

robijnv 06-01-12 11:22

Persoonlijk heb ik geen goede ervaringen met Dynafix!
Mijn oude 3Gs had last van stof onder het scherm (tijdens de garantieperiode), na drie weken (!) kreeg ik een brief met de mededeling dat hij niet gemaakt kon worden en dat ze hem voor, ik meen 50 euro voor mij konden vernietigen. Ik denk dat er een Dynafix medewerker was die een nieuwe telefoon nodig had..
Sindsdien ga ik met schade gewoon naar de plaatselijke hobby reparateur.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:26.