//

iPhone Audiobook stopt na....

iPhone Audiobook stopt na.... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik ben inmiddels DIE HARD iPhone gebruiker dus ik ken de in en outs her en der wel maar nu heb ik toch iets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-01-12, 21:17
Rickymundo Rickymundo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Unhappy iPhone Audiobook stopt na....

Goedenavond,

Ik ben inmiddels DIE HARD iPhone gebruiker dus ik ken de in en outs her en der wel maar nu heb ik toch iets waar ik niet aan uit kom.

iPhone 4s 16gb, simlock vrij, no jailbreak. Via iTunes de biografie van Steve Jobs gedownload als audiobook. Werkt perfect! Echter, na 7 uur vertellen ( niet achter elkaar natuurlijk ) stopt hij ermee. Dat wil zeggen, hij geeft geen geluid meer. Muziek en programma's, ringtones etc wel maar de audiobook zelf niet meer, rechtsboven komt wel dat play driekhoekje maar de 'teller' loopt niet meer en het geluid is 0,0. Ik lees dat er bijna niemand last van heeft, behalve deze lui:
https://discussions.apple.com/thread/2807526

Iemand van jullie enig idee?

Laatst gewijzigd door Rickymundo; 05-01-12 om 21:19. Reden: Waarom die nou ineens overal vraagtekens zet? Geen idee
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
audiobook, iphone, stop



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Audiobook niet compleet... LostinForks iTunes 4 01-03-10 12:09
Muziek: Geen tijdsaanduiding in audiobook kruiter Muziek, foto & video 1 02-07-09 10:08
OS 3.0 "vergeet" waar je bent gebleven in je audiobook SuperJay iPhone algemeen 0 23-06-09 09:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:37.