iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4 via andere pc geupdate naar iOs5, hoe nu op eigen pc aan de slag? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/108972-iphone-4-via-andere-pc-geupdate-naar-ios5-op-eigen-pc-de-slag.html)

SWlover 05-01-12 22:23

iPhone 4 via andere pc geupdate naar iOs5, hoe nu op eigen pc aan de slag?
 
Hoi allemaal,

Omdat ik als de dood was dat het zelfstandig updaten naar iOs5 mij niet zou lukken, heb ik op een andere (windows)pc met hulp van een vriend de update en het synchroniseren e.d. gedaan.
Gelukkig is het allemaal gelukt, maar nu wil ik thuis via mijn eigen (windows)pc natuurlijk ook gewoon bijv. weer nieuwe ringtones maken en foto's/fimpjes en muziek e.d. over kunnen zetten.

Ik heb het hele iTunes e.d. verwijderd en ga alles er weer opnieuw opzetten en dan denk ik eerst een kopie maken neem ik aan?
En het automatisch synchroniseren eerst uitzetten in iTunes op de pc?

Alle hulp en tips zijn welkom, ben nu alsnog als de dood dat als ik mijn nieuw geupdate iPhone aansluit op die graf windowspc van thuis, dat ik alsnog vanalles kwijt ben (heb het wel als het goed is met iCloud gekoppeld en een kopie staat nog op die pc van die vriend voor de zekerheid).

Alvast bedankt!
(m'n iPhone is me heilig...)

iD4n3 05-01-12 23:38

Ik denk dat je hem als nieuwe iPhone zult moeten configureren...

iPimp 06-01-12 12:21

kijk hier even: Sync iPhone 4 to new computer...don't want to lose data on phone - MacRumors Forums

volgens hun moet het inloggen met je bestaande apple id genoeg zijn. Heb het zelf niet geprobeerd, maar het lijkt me wel een mogelijkheid ;)

SWlover 07-01-12 15:54

Oké thanx voor de tips, ga 't even doorlezen ;-)

kuotje 07-01-12 16:08

En aansluiten en snel rechtermuisknop aankopen overzetten.

Let wel op even computer machtigen en inloggen met je Apple id.

Bubbly 07-01-12 16:34

Applicaties kun je overzetten van iPhone naar iTunes, maar muziek niet. Dus dat moet je ff handmatig van PC naar PC doen :)

SWlover 07-01-12 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 756809)
En aansluiten en snel rechtermuisknop aankopen overzetten.

Let wel op even computer machtigen en inloggen met je Apple id.

Moet dat opnieuw idd als het gewoon dezelfde pc is? Ik heb alleen alles wat met Apple te maken eraf gehaald en niet opnieuw windows erop gezet ofzo?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 januari 2012 om 22:19 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 756828)
Applicaties kun je overzetten van iPhone naar iTunes, maar muziek niet. Dus dat moet je ff handmatig van PC naar PC doen :)

Ik had alle muziek al van m'n iPhone afgehaald en op de pc in een apart mapje gezet voor de update, dus dat moet ik dalijk handmatig weer in de bibliotheek zetten en dan syncen. Daar maak ik me dus niet druk over. Ben gewoon alleen bang dat als ik m'n iPhone aan de pc koppel dat ie direct gaat syncen ofzo en alles eraf haalt.

Bubbly 07-01-12 22:24

Waarschijnlijk moet je opnieuw je gebruikersaccount machtigen, als het al is gemachtigd krijg je dat te zien.

Tenzij je iets bevestigt zal niks automatisch gaan aangezien het niet is gesynct met deze bibliotheek :)

ButcherJF 08-01-12 10:24

Automatisch synchroniseren kun je in iTunes uitzetten door een vinkje te zetten in het scherm (Bewerken/Voorkeuren/)Apparaten. Nadat je je iPhone hebt aangesloten op je pc, klik je rechts op het icoontje ervan in iTunes en kiest voor reservekopie maken. Daarna synchroniseren.

SWlover 16-01-12 12:47

Oké thanx allemaal voor de tips. Ga me er vandaag wrsch aan wagen.....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:23.