iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone blijft rebooten na hard reset (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/108980-iphone-blijft-rebooten-na-hard-reset.html)

Basoflion 06-01-12 00:20

iphone blijft rebooten na hard reset
 
Ik heb een Iphone 4 32 GB, met een jailbreak en software 4.2.1.
al een tijd wou ik de iphone upgraden naar IOS5.
maar daarvoor wou ik hem in de fabrieks instellingen terug doen, ik wou het gewoon met een PC doen helaas geen enkele PC in ons huis vond de iphone in Itunes dus ik dacht ik ga een reset doen vanuit de Iphone zelf.
dat heb ik dus gedaan en nu is die al 4 a 5 uur aan het Rebooten en telkens valt ie uit na 10 minuutjes (of langer) en ik heb em al in DFU mode gezet en dan in de pc met itunes etc. maar helaas daar vind de PC de Iphone ook niet. ik ben echt radeloos.. iemand enig idee?

iD4n3 06-01-12 00:26

Hing de iPhone aan de computer toen je een Hard Reset deed?

Basoflion 06-01-12 00:31

oeps ik bedoel geen hard reset.
ik bedoel een reset vanuit instellingen en dan die reset.
maar nee hij hing niet aan de oplader.

iD4n3 06-01-12 00:36

Ah zo, probeer de iPhone eens aan de computer te hangen, en doe dan een Hard Reset :)
Mijn iPhone 4 is ook eens blijven rebooten, en mijn laptop zag hem niet.
Heb ik hem toch eraan gehangen, en een Hard Reset gedaan, mijn laptop zag hem, en direct een restore gedaan met iTunes.

Succes ^^

Basoflion 06-01-12 00:40

ik probeer het nu, maar hij wil de hardreset niet doen terwijl die aan het opstarten is. ik zie de hele tijd het apple logo en dan uit eindelijk van die draaiende ringetjes maar dan loopt ie vast en dan gaat ie weer op nieuw. ):
naja igg heel erg bedankt!

iD4n3 06-01-12 00:42

Probeer hem eens in DFU mode te zetten anders.

Basoflion 06-01-12 00:47

al gedaan (:, werkt ook niet geen enkele pc in het huis vind em dan..
helemaal niks.. ):

iD4n3 06-01-12 00:49

Download anders de laatste versie van redsn0w en hang hem eraan, en volg dan de jailbreak instructies van redsn0w, en misschien lukt het je dan.

De laatste versie is overigens 0.9.10b3
Succes :)

Basoflion 07-01-12 01:23

Nope heeft niet geholpen.. Ik ben echt radeloos... Hij doet t migsteeds niet...

Basoflion 09-01-12 19:50

nu een paar dagen later, nogsteeds niks.. het rare is het is gewoon een software fout want volgens mij is er niks aan de hardware kapot...

ad9007i 09-01-12 23:44

Heb ik ook is gehad met een 3G Ik wist geen enkele oplossing meer dus heb ik hem via dfu uit kunnen doen Een jaar later doe ik hem weer is aan om te kijken (batterij was wel helemaal leeg) en voilą ik laad hem op en hij werkt weer Dus laat de batterij leeglopen mssn helpt dat :)

Basoflion 09-01-12 23:49

Wow dat zou mischien wel werken ja!
maar hoe krijg ik een accu helemaal leeg zonder dat ie gebruikt word ?
en het liefst snel :O
maar super idee dankje!

SG3i 10-01-12 02:27

Lekker op het appeltje laten staan, booten verbruikt aardig wat energie.

Bubbly 10-01-12 03:16

Ik zeg maar wat hoor.. Maar zou TinyUmbrella's Fix Recovery hier niet kunnen helpen?

The Firmware Umbrella - TinyUmbrella


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:04.