Andere iconen voor SBSettings discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb enkele vraagjes: Vraag 1: Ik zou graag volgende icoontjes zien voor SBSettings in mijn berichtencentrum. Weet iemand waar ik die kan downloaden? Vraag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Andere iconen voor SBSettings
Ik heb enkele vraagjes:
Vraag 1: Ik zou graag volgende icoontjes zien voor SBSettings in mijn berichtencentrum. Weet iemand waar ik die kan downloaden? Vraag 2: Ik zou graag de voornaamste knoppen zien verschijnen in mijn berichtencentrum. Dat zijn de volgende: Airplane, Wi-Fi, Data, 3G, Location, Bluetooth Alle overige knoppen zou ik graag weglaten, waar kan ik dit instellen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vraag 1: Cydia --> Categorieen --> Themes (SBsettings)
Vraag 2: in de instellingen van SBsettings: set window toggles. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
- Je hoeft geen winterboard te installeren - Wat hij heeft is in combinatie met IntelliScreenX ofso. 2. Je moet onder iOS5+ Notification Seperate List aanvinken en dan stap eronder Notification Toggles naar jou gewenste volgorde aanvinken. Succes
|
|||
|
|||
Citaat:
Het tweede is opgelost. Ik heb IntelliScreenX gedownload (thema) maar het is nog niet hetzelfde. Bovendien zit er boven en onder het icoontje heel wat ruimte. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Haha. Mss moet het in de screenshot topic posten. Ben ook wel benieuwd. Ken het wel. Heb het ook eerder gehad. Maar weet de naam niet meer en in cydia hangt zoveel nu. |
|
||||
|
||||
Deze toch nie zeker...
Heb je wel winterboard voor nodig...mijn gedacht... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Logisch...
Zijn de .png's van intelliscreenX... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sbsettings voor io5 en vertaling? | pompino | Jailbreak apps en thema's | 6 | 27-10-11 05:05 |
iPhone: Tekst naast iconen en andere bugs | JailbreakerPro | Jailbreak | 1 | 25-06-11 22:25 |
Alternatief voor BossPrefs: SBSettings [Cydia] | Bomans | Jailbreak apps en thema's | 113 | 06-03-09 19:14 |
Geen write access op iconen (en andere files) | fraqture | Unlock [archief] | 1 | 25-04-08 10:59 |
|
|