//

Hoe schakel ik GPRS uit op 3.1.3

Hoe schakel ik GPRS uit op 3.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik had altijd iOS 4.2.1 op mijn iPhone 3G, gister vond ik Whited00r, dit is gewoon 3.1.3, met de meeste functie van iOS 4 en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-12, 18:35
OptimusPrimeNL OptimusPrimeNL is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 10
Standaard Hoe schakel ik GPRS uit op 3.1.3 - Fixed!

ik had altijd iOS 4.2.1 op mijn iPhone 3G, gister vond ik Whited00r, dit is gewoon 3.1.3, met de meeste functie van iOS 4 en iOS 5 zonder je iPhone langzamer te maken.

maar nu heb ik het volgende probleem, ik het geen 3G/mobiel data abonnement... ik heb 3G, data roaming en internet uitgezet, ik heb ook profielen van iphonenodata.com en unlockit.co.nz geinstalleerd. en heb ook sbsettings en bossprefs geprobeerd.

het G'tje(GPRS) blijft bovenin mijn beeld staan als ik geen Wi-Fi heb en heb er ook mee toegang tot internet, hoe zet ik GPRS uit(3G is dus wil wel uit)

edit:
laat maar het is me gelukt! G'tje staat er nog wel, maar mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk.

ik heb bij mobiele data bij APN, Gebruikers, Wachtwoord gewoon wat random spul ingevuld en bij mms hetzelfde mms-proxy 1.1.1.0, maximale mms-grootte 0

edit 2:

nou dat werkte dus niet... als iemand me toch kan helpen hoor ik het graag!

edit 3:

oke wel weer gelukt, naar unlockit.co.nz gegaan, fake APN ingesteld, 3G aangezet(data uit)... nu staat er nog wel 3G, maar hij kan geen pagina's laden(geeft een error soms) gebruikt en verstuurd geen data, en kost me dus niks!

Laatst gewijzigd door OptimusPrimeNL; 07-01-12 om 01:53.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Schakel VoiceOver uit Lonky iPhone algemeen 3 23-02-12 07:26
hoe vind ik het IP uit van een GPRS/Edge verbinding benjaminnolan iPhone algemeen 1 20-03-09 09:54
Hoe zowel 3g, gprs en Wi-Fi in 1x uitzetten? Mixhael Wi-Fi 6 13-08-08 21:00
Tip: schakel roaming op de iPhone uit tijdens de vakantie iCulture iPhone algemeen 15 12-08-08 20:07
Hoe GPRS T-Mobile Web 'n Walk aanzetten? kolsen Archief 2 29-01-08 20:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:41.