//

Draadloos synchroniseren Google Agenda

Draadloos synchroniseren Google Agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me af of het volgende mogelijk is. Ik hou mijn agenda bij in Google agenda, ik doe dit bewust zo omdat dit nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-12, 01:48
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard Draadloos synchroniseren Google Agenda

Ik vroeg me af of het volgende mogelijk is.

Ik hou mijn agenda bij in Google agenda, ik doe dit bewust zo omdat dit nu eenmaal makkelijker is dan alles intypen op mijn iPhone.
Maar ik weet niet of er de mogelijkheid is van zodra ik mijn Wi-Fi openzet en in de agenda van de iPhone ga dat hij automatisch wijzigingen doorvoert in de agenda.


Als dit nog niet kan zou dat een mooie toevoeging zijn in iOS6.
En dan mogen ze dat meteen doortrekken voor de contactpersonen ook.

---
Als ik mijn telefoon aan iTunes hang dan update hij automatisch mijn contactpersonen, en dit is best handig.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 januari 2012 om 02:23 ----------

Ok, gevonden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-12, 09:13
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Ik denk dat het antwoord al is gevonden. Als je een data verbinding hebt en je voert een afspraak in op Google dan synct hij dit vrijwel direct door aan je iPhone agenda en omgekeerd. Het wil wel eens voorkomen als je geen data verbinding hebt en je vult een afspraak op je iPhone in dat hij, als er later als er wel een verbinding is, deze afspraak niet overzet. Maak je de afspraak op Google m.b.v. je PC, dan komt de afspraak wel altijd in je iPhone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
google agenda synchroniseren met weekcal heydan iPhone Apps 12 03-09-12 12:31
Meerdere Agenda's van Google synchroniseren werkt niet.. timovanaagten iTunes 1 03-10-10 16:03
Iphone draadloos synchroniseren cheiz Archief 0 17-03-08 19:07
iPhone draadloos synchroniseren: mogelijk! vincentjanv Archief 1 06-01-08 19:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:21.