//

iPod touch batterijstatus is apart.

iPod touch batterijstatus is apart. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben hier nieuw op dit forum. Ik heb een probleempje met mijn iPod touch 1e generatie. Sinds een tijdje geeft het de foute ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-12, 14:45
zzakaa zzakaa is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard iPod touch batterijstatus is apart.

Hallo, ik ben hier nieuw op dit forum. Ik heb een probleempje met mijn iPod touch 1e generatie. Sinds een tijdje geeft het de foute batterijstatus aan. Want ik laad hem op, en dan geeft het ook aan dat ie aan het opladen is maar als ik m loskoppen, krijg ik meteen het waarschuwingsscherm dat mijn batterij nog maar 20 % is.
Ik heb hier een afbeelding ervan:
In de lader ( altijd blijft het zo) :IMG01403-20120107-1336.jpg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-12, 14:50
SG3i SG3i is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 309
Standaard

Accu is dood?
  #3  
Oud 07-01-12, 14:50
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Laadt de iPod uiteindelijk wel helemaal op? Zo nee, hoe lang doet ie het zonder lader? En kan je dan ook wel iets doen met je iPod?

Ik denk idd dat je batterij stuk is. Probeer evt nog eens een herstel actie, voor de zekerheid....
  #4  
Oud 07-01-12, 14:51
zzakaa zzakaa is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

Zeker weten? Dacht al dat het zoiets was..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 januari 2012 om 14:53 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Laadt de iPod uiteindelijk wel helemaal op? Zo nee, hoe lang doet ie het zonder lader? En kan je dan ook wel iets doen met je iPod?

Nee, heel af en toen zie ik dat ie half groen is dat balkje.. Zet ik hem bijv op hold, en dan weer eraf, istie weer rood... Zou het niet weten hoelang die het doet zonder lader, meteen toen ik zag dat het leeg bleef gebruikte ik de ipod niet meer. En ja ik kan alles nog doen ermee.
Soms pakt iTunes hem niet...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 januari 2012 om 14:54 ----------

Herstellen heb ik al gedaan. Hij zit op zn hoogste update.. dus jullie denken dat het gewoon een dode batterij is? Iemand ooit eerder zoiets gezien of niet..
  #5  
Oud 07-01-12, 15:02
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Ga er gewoon mee naar en reparateur en leg je probleem uit laat hem testen met een nieuwe batterij
  #6  
Oud 07-01-12, 15:05
zzakaa zzakaa is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i Bekijk bericht
Ga er gewoon mee naar en reparateur en leg je probleem uit laat hem testen met een nieuwe batterij
Waar slaat dit antwoord op? Mag ik niet kijken of ik er eerst zelf wat aan kan doen met jullie hulp? Beter dan meteen mn centjes uit te geven.
  #7  
Oud 07-01-12, 16:00
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Een batterij moet je vervangen als dit nu een iPod touch 4G zou zijn zou ik zelf eerst dingen uitproberen... ;D Maar met een itouch 1G die is al ouder dan een 4G( als ik goed kan tellen ) Em het is normaal dat dingen stuk gaan zoals batterij die versleten is Ik doe met m'n iPod toch een dag of anderhalve als ik niet veel doe

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 januari 2012 om 15:02 ----------

En een goede reparateur laat je enkel betalen als jij die nieuwe batterij er in wilt hebben, niet als je het niet zeker weet...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is erik1995 iPhone algemeen 3 07-10-10 17:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:19.