//

Internet op iPhone

Internet op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort een iPhone aangeschaft en ben hier heel tevreden over maar ik zit met een probleem. Met mijn vorige GSM kon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-12, 19:55
MichielIphone MichielIphone is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 7
Standaard Internet op iPhone

Hallo,

Ik heb sinds kort een iPhone aangeschaft en ben hier heel tevreden over maar ik zit met een probleem.
Met mijn vorige GSM kon ik aan 0,50€/MB op internet surfen en kreeg ik 3000 sessies voor Facebook etc. (Mobistar 15€ prepaidkaart).
Maar met mijn iPhone kan ik niet op internet zonder Wi-Fi.
Ik krijg dan deze melding: "U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice".
Ik heb al vanalles geprobeerd om dit toch te doen werken maar niets lukt...
Instellingen gecontroleerd van mobiele data enzovoort..
Het kan toch niet als ik 10€ belwaarde heb staan dat ik niet op internet raak?

Mvg.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-12, 20:21
Vona's schermafbeelding
Vona Vona is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 25
Standaard

Ga naar instellingen -> netwerk -> mobiel datanetwerk en bij mobiele data voer je in:

APN: mworld.be
Naam: mobistar
paswoord: mobistar

Je kunt nu gewoon gebruik maken van edge en 3G als je mobiele data aan staat.
  #3  
Oud 07-01-12, 20:24
hanske636 hanske636 is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Geel (B)
Berichten: 519
Standaard

Kijk uw instellingen eens na:
gsm configurator | Mobistar
  #4  
Oud 08-01-12, 00:15
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichielIphone Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb sinds kort een iPhone aangeschaft en ben hier heel tevreden over maar ik zit met een probleem.
Met mijn vorige GSM kon ik aan 0,50€/MB op internet surfen en kreeg ik 3000 sessies voor Facebook etc. (Mobistar 15€ prepaidkaart).
Maar met mijn iPhone kan ik niet op internet zonder Wi-Fi.
Ik krijg dan deze melding: "U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice".
Ik heb al vanalles geprobeerd om dit toch te doen werken maar niets lukt...
Instellingen gecontroleerd van mobiele data enzovoort..
Het kan toch niet als ik 10€ belwaarde heb staan dat ik niet op internet raak?

Mvg.

Roffl, je moet je een data aanschaffen . Das het beste je kan doen.
En je gegevens moeten dan ingesteld staan ook.

Mobistar is nu nie meteen vind ik het allergoedkoopste maar als ge u daar goed bij voelt dan moet ge daar data bijpakken.

Heb je een abo of prepaid kaartje? Ik heb de laatste jaren mobistar niet echt meer gevolgd maar je zal je data moeten aanschaffen, via je belkrediet surfen is pure geldverspilling en zal er snel doorzitten ook.
  #5  
Oud 08-01-12, 00:46
Vona's schermafbeelding
Vona Vona is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Roffl, je moet je een data aanschaffen . Das het beste je kan doen.
En je gegevens moeten dan ingesteld staan ook.

Mobistar is nu nie meteen vind ik het allergoedkoopste maar als ge u daar goed bij voelt dan moet ge daar data bijpakken.

Heb je een abo of prepaid kaartje? Ik heb de laatste jaren mobistar niet echt meer gevolgd maar je zal je data moeten aanschaffen, via je belkrediet surfen is pure geldverspilling en zal er snel doorzitten ook.
Je moet je geen 'data' aanschaffen. Met bijvoorbeeld Tempo Music kan je gewoon via edge en 3G surfen aan 0,50 cent per megabyte, en dat is wat hij wilt.

Ik heb het zelf ook een tijdje gedaan voordat ik Mobile Vikings klant was.
  #6  
Oud 08-01-12, 00:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vona Bekijk bericht
Je moet je geen 'data' aanschaffen. Met bijvoorbeeld Tempo Music kan je gewoon via edge en 3G surfen aan 0,50 cent per megabyte, en dat is wat hij wilt.

Ik heb het zelf ook een tijdje gedaan voordat ik Mobile Vikings klant was.
OMG, wake up, sommige mensen weten van niet beter, het is aan ons dan om deze te helpen.

0.50 cent voor 1MB surfen goed zot noem ik dat, reken maar eens uit hoeveel je kwijt bent aan geld als je bv 50MB verbruikt,lol, dat is 25 euro, goed zot. Met een iPhone surfen en fotokes beginnen versturen via bv whatsapp en line en noem maar op, je zit zeer snel aan 50MB. Youtube filmpje van 10min volledig bekijken= 80MB.
Gij zou die jongen serieus op hoge kosten jagen gij.

Dat de topicstarter zich data aanschaft, deze zal zich heel wat geld uitsparen en zal er ook veel meer mee kunnen doen.
  #7  
Oud 08-01-12, 00:59
Vona's schermafbeelding
Vona Vona is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
OMG, wake up, sommige mensen weten van niet beter, het is aan ons dan om deze te helpen.

0.50 cent voor 1MB surfen goed zot noem ik dat, reken maar eens uit hoeveel je kwijt bent aan geld als je bv 50MB verbruikt,lol, dat is 25 euro, goed zot.

Dat de topicstarter zich data aanschaft, deze zal zich heel wat geld uitsparen en zal er ook veel meer mee kunnen doen.
Dat weet ik, maar we kennen het volledig verhaal niet. Misschien is hij al van plan om te veranderen, maar wilt hij zijn belwaarde/gratis Facebook-sessies gewoon nog benutten alvorens over te stappen? Ik zat net in dezelfde situatie.

Dat Mobile Vikings beter is voor internetgebruik op je smartphone spreekt voor zich, maar daar gaat dit topic niet over.
  #8  
Oud 08-01-12, 01:12
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vona Bekijk bericht
Dat weet ik, maar we kennen het volledig verhaal niet. Misschien is hij al van plan om te veranderen, maar wilt hij zijn belwaarde/gratis Facebook-sessies gewoon nog benutten alvorens over te stappen? Ik zat net in dezelfde situatie.
.
Ik zie nergens de ts zeggen deze z'n 3000 sessies wil opgebruiken ze en who cares jongens? Tzal veel uitmaken, je spaard je meteen veel meer uit door data te nemen.

Die sessies gedoe das verleden tijd, waar providers veel smerig geld aan hebben verdiend.
Stap daar zo snel mogelijk vanaf is mijne raad aan iedereen.

Tis te zot om ook nog te gaan surfen nu in Belgie zelf aan 0.50 cent per 1MB, te gek voor woorden toch? Veel te duur.

En je gaat een iPhone niet alleen gebruiken voor facebook, die gebruikt iedereen voor meerdere zaken (op mss een handvol uitzonderingen na).
  #9  
Oud 08-01-12, 01:16
Vona's schermafbeelding
Vona Vona is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Tis te zot om ook nog te gaan surfen nu in Belgie zelf aan 0.50 cent per 1MB, te gek voor woorden toch?
Het is ook te zot en te gek voor woorden om meer dan € 10 belwaarde gewoon weg te gooien door al over te stappen zonder deze eerst op te gebruiken.

En verder denk ik dat dit topic dicht mag. De ts heeft het antwoord op zijn vraag gekregen.
  #10  
Oud 08-01-12, 02:09
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Mocht ik van TS zijn, bekijk Mobile Vikings eens.
Je zal ook 15 euro betalen en je zal je geen zorgen moeten maken over je internet.

Verder, zorg dat deze goed staan en je staat al een heel eind verder.
APN: mworld.be
Naam: mobistar
paswoord: mobistar
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
verschil mobiel internet & blackberry internet indodragon iPhone algemeen 1 24-09-11 18:01
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... -tim- iPhone algemeen 20 26-09-10 12:12
Openbaar internet, geen toegang tot internet? Mypod iPhone algemeen 1 17-09-10 14:01
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 17-09-10 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:05.