iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 3g 16gb 1015 code (let op: ik ben een leek) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/109151-iphone-3g-16gb-1015-code-let-op-ben-leek.html)

drie11 08-01-12 11:50

iPhone 3g 16gb 1015 code (let op: ik ben een leek)
 
Goedemorgen,
Wie kan mij helpen???? Ik ben echt een totale leek op dit gebied. Ik heb via marktplaats een iPhone 3G 16gb voor mijn man gekocht. (Heb zelf een iPhone 4). Omdat de G3 na invoeren simkaart nog steeds geen service aangaf heb ik hem aan de laptop gehangen en een update proberen te installeren. Het installeren begon goed, maar vlak voor het einde stopte de telefoon en gaf hij een foutcode 1015 aan. Ik zit al een paar dagen op dit forum te zoeken, heb ook al het een en ander geprobeerd, zoals de handleiding op deze pagina:
Handleiding: herstellen naar firmware 3.1.2 of eerdere versies - iPhone - iPhoneclub.nl

Het is wel zo dat ik totaal niet bekend ben met al die computer/iPhone termen, dat ik af en toe denk, waar gaat dit over. Heb dan het idee dat ik maar wat doe. Tot op heden zonder resultaat.


Dit stond bij de advertentie op marktplaats:

iPhone 3G

- 16 GB
- voorkant als nieuw
- achterkant heeft twee bartsjes bij dock connector en bij headphone plug
- Whited00r nieuwste versie - iOS 5 uitgekleed op de 3G (iCloud / iBooks / mappen maken etc...)
- kleur zwart


Wie kan mij helpen. Of woont er toevallig iemand in de buurt van Sneek die dit probleem zou kunnen oplossen, uiteraard tegen vergoeding...

satwolf 08-01-12 12:10

Citaat:


iPhone 3G

- 16 GB
- voorkant als nieuw
- achterkant heeft twee bartsjes bij dock connector en bij headphone plug
- Whited00r nieuwste versie - iOS 5 uitgekleed op de 3G (iCloud / iBooks / mappen maken etc...)
- kleur zwart