//

iphone 4s wit behuizing (rand langs scherm)

iphone 4s wit behuizing (rand langs scherm) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb pas geleden een refurbisched iphone 4s wit gekregen i.p.v een nieuwe van dynafix. Na 1 week gaat de behuizing langs de scherm ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-12, 16:22
steve77 steve77 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard iphone 4s wit behuizing (rand langs scherm)

hallo,

ik heb pas geleden een refurbisched iphone 4s wit gekregen i.p.v een nieuwe van dynafix.

Na 1 week gaat de behuizing langs de scherm (wit plastic randje) het verf eraf. dus in plaats van dat die wit is, wordt het beige... dus zeg maar het witte kleur (verf ofzo) gaat eraf. die week daarna gaat weet een stukje witte verf eraf aan de bovenkant. Het maakt eigenlijk niks uit maar het ziet er lelijk uit. Je voelt niets dus het is niet dat het mobiel tegen iets aan heeft gestoten.

Ik heb dynafix gebeld en zij zeggen dat het waarschijnlijk niet onder garantie valt. Maar dit vind ik echt absurd op mijn oude iphone 4 wit is dit na 5maanden niet te merken en op een refurbished iphone 4s wit is dit wel. Het lijkt alsof de refurbished iphone 4s neppe onderdelen bevat. Een vriend van mij heeft neppe onderdelen (heel goedkoop) gekocht van ebay en na 1-2 weken begint het kleur van de behuizing eraf te gaan. (gaat om een nokia 95,vroeger)

Wat vinden jullie wat ik nu het best kan doen??

oja en als ik poker van zygna 15min +- speel dan is mijn batterij al snel 20% leger. (is dit normaal?)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 januari 2012 om 16:50 ----------

iemand advies?

Laatst gewijzigd door steve77; 09-01-12 om 17:49.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-12, 15:58
iPimp iPimp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 80
Standaard

voor wat voor reparatie is je eerste 4S naar dynafix gegaan als ik vragen mag?

verder vind ik dat als hun ook maar iets met de behuizing kunnen hebben gedaan wat dit effect veroorzaakt, zij het ook moeten oplossen (kosteloos!). maar nu weet ik natuurlijk niet wat hun beleid hierbij is...
  #3  
Oud 10-01-12, 17:40
steve77 steve77 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

behuizing van de iphone was kapot toen kreeg een refurbished iphone terug
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4s wit hardplastic randje langs glas gebogen beetje hehe123 iPhone algemeen 3 29-11-11 20:41
Wit scherm iPhone HELP! men.mulder iPhone algemeen 17 29-06-10 00:30
Iphone 2G - Wit scherm IphoneHL iPhone algemeen 1 22-02-10 16:41
Rare blauwe/grijze lijn langs Iphone 3g scherm?? Bjornnijdeken iPhone algemeen 8 14-07-09 15:25
Behuizing/scherm laat los Kyhd iPhone algemeen 41 15-06-09 17:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:10.