//

OK, Ook ik heb sync probleem

OK, Ook ik heb sync probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Via ITUNES. en windows XP / Office 2003 Outlook dus. Eerste keer ging alles prachtig heen en weer. Nu niets meer. Van alles geprobeerd, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-12, 21:27
timebase timebase is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 56
Standaard OK, Ook ik heb sync probleem

Via ITUNES. en windows XP / Office 2003 Outlook dus.

Eerste keer ging alles prachtig heen en weer.

Nu niets meer. Van alles geprobeerd, maar krijg het niet aan de praat.

Het enige verschil waar ik aan kan denken is een aanmelding bij ICloud ook bij mijn PC. Maar ja, ICLOUD kun je niet gebruiken zonder gedoe met XP

Anyone?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 januari 2012 om 20:30 ----------

Dus van de PC naar de Apple. Andersom niets
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-12, 22:29
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Probeer het nog eens een keer heen en weer maar dan de andere kant op? Andersom dus?
iCloud gewoon omzetten, moet je geen omkijken naar hebben...
  #3  
Oud 09-01-12, 22:38
timebase timebase is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 56
Standaard

Maar dat Icloud wil toch office 2007 of hoger hebben? + het schijnt niet te werken met XP. Bovendien schijnt e.e.a. terecht te komen in aparte "ICloud folders" in Outlook (voor wat ik gelezen heb
  #4  
Oud 09-01-12, 22:59
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Als dat niet kan, wat je zegt, zal je dat antwoord op iets feitelijks baseren?
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #5  
Oud 09-01-12, 23:19
timebase timebase is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 56
Standaard

Apple iCloud, Microsoft Outlook and the Perils of Incompatibility | iDevices News

iCloud ondersteunt geen Windows XP - iPhone - iPhoneclub.nl

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 januari 2012 om 23:45 ----------

In het Itunes programma:

Ga naar Bewerken / Voorkeuren / en dan (boven) naar Apparaten

Zet maar een vinkje bij "Autmatische Sync Voorkomen"

En kies voor Sync geschiedenis opnieuw instellen

Dan je IPHONE INPLUGGEN, en in ITunes bij apparaten aanklikken als het ware

Dan verschijnt dat menu boven en daar ga je naar INFO

Kies vervolgens voor:

Contact gegevens syncen met Outlook
(Alle) agenda's syncen met Outlook
en evt. dan email accounts syncen

Bij GEAVANCEERD (iets naar beneden) kies je voor "gegevens op de IPhone vervangen door contactgegevens" (Er vanuit gaande dat Outlook "leading is" !!!)

En dan synchroniseren. Je zou ook eenmalig of zo ff kunnen kiezen om de agenda van Outlook die van de iphone te laten overschrijven (Als Outlook leading is)

Dit werkte in ieder geval en bij een sync daaarna was er weer in ieder geval bij de agenda een echte sync dus ook op normale manier van de Apple naar Outlook.

(Hijg) Weer een avond verkloo (*&(* maar ik wilde dat ding terugsturen. Ziet er naar uit dat er nu hoop is. ICloud laat ik ff voor wat het is. Wachten op updates van Apple en betere berichten
  #6  
Oud 10-01-12, 15:51
timebase timebase is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 56
Standaard

Extra info nog: Ik heb dus in de Iphone bij "Instellingen" / "ICloud" uitgezet voor contacten, Agenda, herinneringen, notities en bladwijzers. Vooralsnog werkt het zo. Dan maar ff "met een draadje" syncen en Outlook in ieder geval aangaande "contacten" leading houden dus de IPhone overschrijven bij Sync
  #7  
Oud 10-01-12, 16:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timebase Bekijk bericht
Wachten op updates van Apple en betere berichten
Op welke updates van Apple wacht je dan
  #8  
Oud 10-01-12, 16:16
timebase timebase is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 56
Standaard Updates Apple

ICloud aanpassing zodat de gegevens in Outlook op de plek blijven waar ze ingegeven waren. Zie de eerdere links aangaande dit onderwerp in dit draadje. Dus niet dat er aparte ICloud folders in Outlook gemaakt worden, hetgeen nu het geval schijnt te zijn.
  #9  
Oud 10-01-12, 16:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timebase Bekijk bericht
ICloud aanpassing zodat de gegevens in Outlook op de plek blijven waar ze ingegeven waren. Zie de eerdere links aangaande dit onderwerp in dit draadje. Dus niet dat er aparte ICloud folders in Outlook gemaakt worden, hetgeen nu het geval schijnt te zijn.
Outlook staat niet toe dat een "third party" applicatie in Personal Folders (outlook.pst) ook maar iets aanmaakt. Dan ga je moeten wachten op een update van Outlook denk ik.
  #10  
Oud 10-01-12, 16:43
timebase timebase is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 56
Standaard Outlook

Tja, en dit dan? iCloud and Microsoft Outlook - Office Watch

Wel degelijk iCloud folders kennelijk. Gebruik jij die iCloud sync met outlook en werkt het vlekkeloos?
  #11  
Oud 10-01-12, 16:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timebase Bekijk bericht
Wel degelijk iCloud folders kennelijk. Gebruik jij die iCloud sync met outlook en werkt het vlekkeloos?
iCloud gaat niet in outlook.pst maar in een aparte data file.

Ik gebruik zelf geen Windows maar heb iCloud voor vrienden in Windows geïnstalleerd zonder de minste problemen. Wel in Windows 7 en met Outlook 2010.

En omdat allemaal te kunnen reproduceren en testen heb ik op een van mijn Macs een Windows 7 virtuele machine (Parallels Desktop) met Office 2010.

Met Windows XP en Outlook 2003 kan ik niet testen, die software is mij iets te antiek.





  #12  
Oud 10-01-12, 17:19
timebase timebase is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 56
Standaard ICloud outlook

OK, en laat dan maar verder, maar met respect. Er zijn dus toch extra ICloud folders apart van "je eigen folders"?

Het kan wel werken zo, maar ik vind het versnippering van data. Ik heb er moeite mee om binnen outllook op meerdere plekken wat bij te moeten houden. Het is "contact, calender, tasks" and that's it. En niet nog eens aparte folders met ook deze gegevens bestemd voor de Apple.

Maar, nogmaals. Met respect.
  #13  
Oud 10-01-12, 17:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timebase Bekijk bericht
Het is "contact, calender, tasks" and that's it. En niet nog eens aparte folders met ook deze gegevens bestemd voor de Apple.
.....en voor Exchange, Gmail, Yahoo Mail, enz... als je die eventueel zou gebruiken. Dat is nu eenmaal de manier waarop Outlook werkt.

Succes verder
  #14  
Oud 10-01-12, 17:54
timebase timebase is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 56
Standaard

Klopt, had ik niet aan gedacht c.q. was ik ff vergeten. Maar uh, tot slot, je contacten zitten die dan ook in een aparte folder?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda melding blijft ook al heb ik het verwijderd Scirocco iPhone algemeen 3 08-12-11 18:14
Blijft steken by sync video die ik niet meer heb mgo Muziek, foto & video 4 31-07-10 21:23
iPhone: Werkt deze handleiding ook al heb je nog nooit gejailbreakt soulmoo Jailbreak 2 25-03-10 21:52
Kan ik ook zien wat ik allemaal heb gekocht? zwiggelbig iPhone Apps 4 11-10-09 16:44
Sync-probleem met Nemus Sync StoffelXYZ iTunes 1 14-11-08 12:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:28.