//

iPhone heeft vaak geen 3G meer

iPhone heeft vaak geen 3G meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de iPhone 4S van mijn vrouw is geupdate komt het regelmatig voor dat ze "buiten" ineens geen 3G / data meer heeft. Ze kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-12, 12:34
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Thumbs down iPhone heeft vaak geen 3G meer

Sinds de iPhone 4S van mijn vrouw is geupdate komt het regelmatig voor dat ze "buiten" ineens geen 3G / data meer heeft. Ze kan dan geen gebruik maken van WhatsApp, enz.

Er stond eerst iOS5.0.1 (9A405) op en we hebben geupdate naar iOS5.0.1 (9A406). In verband met JB

Sinds die tijd heeft ze dat probleem. Is dat een bekend probleem voor die versie? Is er iets wat ik kan doen om dit te verhelpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-12, 13:22
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Doe eens een herstel van het betreffende toestel. Zet geen back-up terug. Test. Is het ok dan zet je je back-up terug en test opnieuw. Is het probleem er terug moet je kiezen of je weer gaat herstellen en instellen als nieuw waardoor je je al je date er terug moet gaan opzetten.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 11-01-12, 13:24
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Dat is mijn laatste redmiddel eigenlijk.....had gehoopt dat er iets over bekend was en dat ik met bijv. een Herstel van de netwerkinstellingen al een heel eind zou komen.
Mocht er niets anders over bekend zijn/worden dan ga ik haar daarop voorbereiden
  #4  
Oud 11-01-12, 13:50
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Haha, je kan het proberen via herstel van netwerkinstellingen maar vrees ervoor.

Tja het tweede "probleem" hoeft zo geen probleem te zijn als je je adresboek back put. Je email eventueel via exchange hebt (gmail). Apps kan je gewoon gratis terug "kopen" via iTunes. Fotos eerst op je pc zetten. Kortom een goede voorbereiding doen.

Maar stel dat na een herstel alles werkt, kan je je back-up terugzetten. Mocht het dan niet werken zal je idd een "echte" clean install moeten doen.
  #5  
Oud 11-01-12, 22:26
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Bekijk bericht
Haha, je kan het proberen via herstel van netwerkinstellingen maar vrees ervoor.

Tja het tweede "probleem" hoeft zo geen probleem te zijn als je je adresboek back put. Je email eventueel via exchange hebt (gmail). Apps kan je gewoon gratis terug "kopen" via iTunes. Fotos eerst op je pc zetten. Kortom een goede voorbereiding doen.

Maar stel dat na een herstel alles werkt, kan je je back-up terugzetten. Mocht het dan niet werken zal je idd een "echte" clean install moeten doen.
Kan dat echt daadwerkelijk helpen ja?, een schoongelei dat t jou 3g/netwerk kan oplossen?
En zo niet wa moet je dan?,
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Heeft mijn 3GS geen simlock meer??? Kris3 Unlock 2 02-01-12 09:43
iPhone heeft vaak geen service julian1994 iPhone algemeen 2 27-12-11 00:26
iPhone: 3GS heeft geen bereik meer Rotje333 Jailbreak 1 28-06-10 22:47
iPhone 3G heeft al 3 dagen geen ontvangst meer, HELP akron_007 Archief 1 16-08-09 10:23
HELP! Mijn iphone heeft geen bereik meer ! barkmeijer Archief 2 28-10-08 18:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:24.