iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Stil knopje doet raar? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/109434-stil-knopje-doet-raar.html)

karizma50 11-01-12 16:04

Stil knopje doet raar?
 
Hallo,
Mijn stil knopje doet raar als ik achter mijn iPhone 3GS linksboven heel zachtjes druk gaat hij telkens op stil staan dan op normaal of andersom maar dan agter elkaar aan??? Help plZz

Mvg,

colliehome 11-01-12 16:08

Wat moeten we hier nu mee? Knop laten vervangen of van het hoekje blijven!

karizma50 11-01-12 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 758539)
Wat moeten we hier nu mee? Knop laten vervangen of van het hoekje blijven!


Ik weet niet zeker of het alleen aan de knopje ligt want als je een klein druk geeft gaat hij gwn raar doen knopje wiebelt niet eens een beetje en na een paarkeer dat doen komt het geluid van die plaats waar e oor moet ik weet alleen niet hoe dat plaats heet
,.,
??

SG3i 11-01-12 19:28

Heb hetzelfde probleem gehad, installeer gewoon SilentMode Switcher

karizma50 11-01-12 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SG3i (Bericht 758636)
Heb hetzelfde probleem gehad, installeer gewoon SilentMode Switcher

Heb je hem nog
Wel normaal kunnen laten maken zoja hoe?? Of heb je hem gwn zo laten staan??

SG3i 11-01-12 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karizma50 (Bericht 758707)
Heb je hem nog
Wel normaal kunnen laten maken zoja hoe?? Of heb je hem gwn zo laten staan??

Heb de moeite nooit gedaan, vind het wel prima zo. Geen stil knopje meer dat perongeluk in mijn zak verschuift waardoor m'n telefoon keihard afgaat in de les.:)

karizma50 11-01-12 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SG3i (Bericht 758723)
Heb de moeite nooit gedaan, vind het wel prima zo. Geen stil knopje meer dat perongeluk in mijn zak verschuift waardoor m'n telefoon keihard afgaat in de les.:)

Ik zit ook met de zelfde probleem dat in een klas gedoe:p.
Het kost wel geld dat app van cydia silentmode switchen ofzo..
Maar alsnog bedankt voor je hulp:D
Mvg.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 januari 2012 om 22:40 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SG3i (Bericht 758723)
Heb de moeite nooit gedaan, vind het wel prima zo. Geen stil knopje meer dat perongeluk in mijn zak verschuift waardoor m'n telefoon keihard afgaat in de les.:)

T is wel een rot probleem ik raak het knopje aan en hij gaat al;p

Jordi91 12-01-12 15:01

Volgens mij is gewoon je knopje kapot. Heb ik ook ooit last van gehad heb het gewoon laten vervangen. Is een veel voorkomend probleem bij de Iphone 3g + Iphone 3gs. ;)

karizma50 12-01-12 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jordi91 (Bericht 758942)
Volgens mij is gewoon je knopje kapot. Heb ik ook ooit last van gehad heb het gewoon laten vervangen. Is een veel voorkomend probleem bij de Iphone 3g + Iphone 3gs. ;)

Ok thnks:D

SG3i 12-01-12 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karizma50 (Bericht 758736)
T is wel een rot probleem ik raak het knopje aan en hij gaat al;p

Ja, klopt had precies hetzelfde probleem.

karizma50 12-01-12 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SG3i (Bericht 758969)
Ja, klopt had precies hetzelfde probleem.

Nog een vraagje is jou iPhone untethered of tethered gejailbreakt??:?

SG3i 12-01-12 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karizma50 (Bericht 758975)
Nog een vraagje is jou iPhone untethered of tethered gejailbreakt??:?

Unthetered met Redsn0w.

karizma50 12-01-12 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SG3i (Bericht 758977)
Unthetered met Redsn0w.

Ok thnks dan ga ik hem ook untethered maken

Diedjuhh 12-01-12 17:55

Je hoeft helemaal niet te Jailbreaken daarvoor? Sinds iOS 5 zit er standaard een functie ingebakken waardoor je de Silent-Switch softwarematig kunt bedienen. Dan krijg je een irritant wit bolletje ergens op je scherm waarmee je die functie kunt bedienen.

Ik ben nog steeds een voorstander van Jailbreaken (en de daarbijbehorende voordelen), en dan op een mooiere manier die Switch te bedienen. Maar als je niet wil Jailbreaken, dan is de standaard optie een goede!

karizma50 12-01-12 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diedjuhh (Bericht 758990)
Je hoeft helemaal niet te Jailbreaken daarvoor? Sinds iOS 5 zit er standaard een functie ingebakken waardoor je de Silent-Switch softwarematig kunt bedienen. Dan krijg je een irritant wit bolletje ergens op je scherm waarmee je die functie kunt bedienen.

Ik ben nog steeds een voorstander van Jailbreaken (en de daarbijbehorende voordelen), en dan op een mooiere manier die Switch te bedienen. Maar als je niet wil Jailbreaken, dan is de standaard optie een goede!

Hoe gebruik je die knop?? Hoe zet je hem aan??

Diedjuhh 12-01-12 18:17

Stil knop
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karizma50 (Bericht 758993)
Hoe gebruik je die knop?? Hoe zet je hem aan??

Heel simpel: Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid (onderaan de lijst) > AssistiveTouch (wederom onderaan de lijst, onder ''Fysiek en motorisch'').

Als je die aanzet krijg je een wit bolletje (die je kunt verplaatsen door hem vast te houden en te slepen, je kan hem aan de 4 randen van je scherm 'vastzetten') Als je die aanraakt krijg je verschillende instellingen: Favorieten, Gebaren, Thuis & Apparaat. Als je op apparaat drukt krijg je verschillende knoppen te zien, en met de Geluid Aan/Geluid aan knop (links) bedien je de Mute knop!

Hoop dat het helpt, en als je iets niet begrijpt, ask me!

karizma50 12-01-12 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diedjuhh (Bericht 758995)
Heel simpel: Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid (onderaan de lijst) > AssistiveTouch (wederom onderaan de lijst, onder ''Fysiek en motorisch'').

Als je die aanzet krijg je een wit bolletje (die je kunt verplaatsen door hem vast te houden en te slepen, je kan hem aan de 4 randen van je scherm 'vastzetten') Als je die aanraakt krijg je verschillende instellingen: Favorieten, Gebaren, Thuis & Apparaat. Als je op apparaat drukt krijg je verschillende knoppen te zien, en met de Geluid Aan/Geluid aan knop (links) bedien je de Mute knop!

Hoop dat het helpt, en als je iets niet begrijpt, ask me!

Thnks het werkt egt:D:D:D

SG3i 12-01-12 19:42

Nu gebruik je een manier voor mensen met motorische gebreken. :')

Maar wel tof! wist niet dat dit er al ingebakken zat!

Diedjuhh 12-01-12 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SG3i (Bericht 759031)
Nu gebruik je een manier voor mensen met motorische gebreken. :')

Maar wel tof! wist niet dat dit er al ingebakken zat!

Dat klopt! Maar het is toch een functie die wel erg handig is als je Stilknop/Homebutton niet werkt (en erg nog geen Jailbreak beschikbaar is/ je deze niet wil toepassen).

Overigens zijn de overige functies onder Toegankelijkheid ook goed te gebruiken door mensen zonder motorische beperking (heb mijn telefoon in het Engels, vandaar de Engelse begrippen): Custom Vibrations/Led Flash of als je het handig vindt de Incoming Calls functie!

keesdr 17-01-12 21:12

probeer iPhone Service Limburg - Reparaties rond Sittard, Brunssum en Heerlen voor het vervangen van de knop.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.