//

Geen service HI in het buitenland met Iphone 4

Geen service HI in het buitenland met Iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een Iphone 4 bij Hi, nu ben ik in het buitenland (Frankrijk) voor 6 maanden en ik heb nu sinds een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-12, 18:51
JuAi JuAi is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard Geen service HI in het buitenland met Iphone 4

Ik heb sinds kort een Iphone 4 bij Hi, nu ben ik in het buitenland (Frankrijk) voor 6 maanden en ik heb nu sinds een paar dagen geen service (ik ben er nog maar 3 dagen, de 1e dag geen probleem, daarna begon het gedonder)

Maandag kwam ik aan in Parijs, toen kon ik nog gewoon smsen
Dinsdag heb ik een prepaid simkaart gekocht, simkaarten gewisseld, iphone had moeite met het netwerk vinden, maar na een uurtje had ik netwerk en deed mijn telefoon het
Vanochtend probeerde ik te internetbankieren met mijn telefoon en ik kreeg geen smsje binnen, ik heb geprobeerde de bank te bellen, maar er gebeurde niks (hoewel er links boven toch stond dat ik bereik en netwerk had)
Vriend gebeld, lukte ook niet, smsen ook niet meer. Ik hem geskyped, bleek dat hij mij ook gebeld had en dat de telefoon wel over ging, maar dat het leek alsof ik niet opnam (ik niks ontvangen)
Hij heeft Hi gebeld (vier keer, omdat ze hem niet wilden doorverbinden met het KPN iphone team...grrrrrr) en zij zeggen niet te weten waar het aan ligt, maar ik ben vandaag meteen hier in Parijs naar de Apple store geweest en daar hebben ze een andere (franse) simkaart erin gedaan en toen deed ie het gewoon. Volgens Apple ligt het dus aan Hi

Heeft iemand hier ervaring mee? Heeft Hi in het buitenland bellen (ook) geblokkeerd (net als tmobile lees ik hier op het forum) kan ik dat eraf laten halen?

Ik heb geen jailbreaks (weet eerlijk gezegd niet wat dat zijn...) of andere rare dingen ermee gedaan

Wel heeft mijn Iphone altijd moeite met netwerk vinden als ik hem uit heb gezet (duurt een ongeveer een half uur, zet hem dus maar niet meer uit)
3G is uitgeschakeld en ik heb ook al geprobeerd om hem te herstellen (hebben ze ook in de Apple store nog een keer gedaan)
Ik ben een beetje ten einde raad aan het raken

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
buitenland, geen service, iphone4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen service in buitenland Angela82 iPhone algemeen 1 28-10-11 21:49
Geen service buitenland mauser iPhone algemeen 1 26-09-10 19:43
Simlockvrij geen service buitenland robinfxrs iPhone algemeen 0 04-07-10 12:00
'Geen service' in het buitenland Olafski Internet in buitenland (roaming) 13 20-07-09 15:54
iPhone 3G: 3G Unlocked met iFoneguide Sim: Geen Service in het buitenland Jaac Unlock 15 28-11-08 15:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:13.