//

Iphone 4 donkere vlek scherm

Iphone 4 donkere vlek scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door leider1000 Je hebt 2 jaar fabrieksgarantie van Apple vanaf de datum dat je je iPhone registreert Heb t even nagraagd van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 12-01-12, 11:45
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leider1000 Bekijk bericht
Je hebt 2 jaar fabrieksgarantie van Apple vanaf de datum dat je je iPhone registreert
Heb t even nagraagd van hoe en wat, bij wehkamp krijg je zowieso 1 jaar garantie , en van appel krijg je 2 jaar garantie,

Maar hoe zit t dan na die ene jaar van wehkamp.. naar wie moet je t dan opsturen? Naar apple ja dat weet ik.. maar hoe kom je daarin in aanmerking?.

Sent with htc Sensation XE.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 12-01-12, 13:48
iPimp iPimp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 80
Standaard

Kom er anders zelf eens eerst achter waar JOU iPhone vandaan komt.. lijkt me een beetje nutteloos om van elke winkel te vragen hoeveel garantie ze bieden.

verder, zo ver ik weet geeft Apple maar 1 jaar garantie. Hier bestaat veel commotie om, maar ik heb nog niet gehoord dat ze nu ineens 2 jaar garantie bieden
zie:
Verkoopvoorwaarden - Apple Store (Nederland)

en:
Apple garantie is 1 jaar maar na zeuren al gauw 3 jaar
  #23  
Oud 12-01-12, 14:21
leider1000 leider1000 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 7
Standaard

De nederlandse wet stelt dat ALLE smartphones 2 jaar fabrieksgarantie hebben dus ook een iPhone als je hier voor in aan merking wil komen moet je naar een Apple service provider die je kan vinden door middel van hun website
  #24  
Oud 12-01-12, 14:26
mcdorpers mcdorpers is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik heb dus even naar wat zaken rondgebeld maar iedereen stuurt je door naar je eigen provider. Ook de icentre heb ik gebeld, en ook deze sturen me door naar de provider.
Dus de provider lijkt de enige oplossing?!
  #25  
Oud 13-01-12, 17:11
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mcdorpers Bekijk bericht
Ik heb dus even naar wat zaken rondgebeld maar iedereen stuurt je door naar je eigen provider. Ook de icentre heb ik gebeld, en ook deze sturen me door naar de provider.
Dus de provider lijkt de enige oplossing?!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leider1000 Bekijk bericht
De nederlandse wet stelt dat ALLE smartphones 2 jaar fabrieksgarantie hebben dus ook een iPhone als je hier voor in aan merking wil komen moet je naar een Apple service provider die je kan vinden door middel van hun website
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPimp Bekijk bericht
Kom er anders zelf eens eerst achter waar JOU iPhone vandaan komt.. lijkt me een beetje nutteloos om van elke winkel te vragen hoeveel garantie ze bieden.

verder, zo ver ik weet geeft Apple maar 1 jaar garantie. Hier bestaat veel commotie om, maar ik heb nog niet gehoord dat ze nu ineens 2 jaar garantie bieden
zie:
Verkoopvoorwaarden - Apple Store (Nederland)

en:
Apple garantie is 1 jaar maar na zeuren al gauw 3 jaar

'' Hoi A., als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van wehkamp.nl.

Mogelijk verwijzen wij je naar de servicedienst/helpdesk voor een snellere afhandeling. Servicemedewerkers die technische kennis hebben over het specifieke apparaat en/of merk helpen jou dan bij het oplossen van de artikelklacht.

Uiteraard zijn wij verantwoordelijk voor een juiste afhandeling van de klacht. Dus het wordt via ons geregeld.

Voor meer informatie over garantie & reparatie verwijs ik je ook naar de volgende pagina: http://www.wehkamp.nl/Klantenservice/Informatie.aspx?IHC=KGR&Page=INF ^Alwin ''
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3g S Donkere scherm Taufieq iPhone algemeen 3 07-06-11 11:33
Vlek in de camera iPhone 4 rsnhakan iPhone algemeen 9 18-04-11 19:28
donkere plek op het beeldscherm? kev. iPhone algemeen 0 18-01-11 08:29
Blauwe Vlek op iPhone 4 borgqueenx iPhone algemeen 10 19-08-10 00:09
Grijze vlek in scherm (2G) richard250 iPhone algemeen 4 14-04-10 21:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:49.