//

Iphone nieuwe IOS installeren en Apple ID

Iphone nieuwe IOS installeren en Apple ID discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, Ik ben voor een collega haar Iphone IOS aan het updaten van 4.1 naar IOS 5.01. In ieder geval de nieuwste versie. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-12, 19:46
Robpie83 Robpie83 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 52
Standaard Iphone nieuwe IOS installeren en Apple ID

Hoi hoi,

Ik ben voor een collega haar Iphone IOS aan het updaten van 4.1 naar IOS 5.01. In ieder geval de nieuwste versie.

Nu heeft ze ooit een apple id aangemaakt, waarschijnlijk zomaar een e-mailadres opgegegeven en een wachtwoord aangemaakt. Wachtwoord weet ze uiteraard nog omdat ze daar altijd gebruik van maakt bij het downloaden van apps. De user id (email) wordt echter een groter probleem. Ik heb de nieuwe ios al geinstalleerd en daar wordt nu naar gevraagd. Zij weet niets meer, ik al helemaal niet natuurlijk.

Als ik de iphone reservekopie terug zet, moet ik opnieuw inloggen met een apple id, dus weer met dat user id. Helpt niets, verder helpt het opnieuw opvragen van wachtwoord ook niet. Helaas.

Iemand ideeën??

Grtz Rob
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-12, 19:48
SG3i SG3i is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 309
Standaard

Niet echt een bepaald slimme zet...
Het is erg belangrijk dat je een geldig email adres gebruikt, Apple stuurt, als ze bijvoorbeeld vermoeden dat iemand jouw account gebruikt zonder dat jij er van weet, mailtjes naar jou om dit te bevestigen e.d.

Nieuwe Apple ID maken dan maar.
  #3  
Oud 11-01-12, 19:49
MathieuG MathieuG is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 159
Standaard

Het emailadres heeft ze moeten verifiëren dus zal niet 'zomaar' een emailadres zijn. En als ze t ww wel weet. Zou ik gewoon op Apple.com zoeken naar het juiste Apple id. Hoeveel mailadressen kun je hebben?
  #4  
Oud 11-01-12, 19:50
SG3i SG3i is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 309
Standaard

Ik heb mijn mail adres nooit moeten verifieren?
  #5  
Oud 11-01-12, 19:55
Robpie83 Robpie83 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 52
Standaard

Ik weet ook niet precies hoe dat gelopen is. Ik heb de mijne destijds wel moeten verifiëren zij misschien ook wel niet. Maar een nieuwe Apple ID is beter. Ze heeft nooit echt apps aangeschaft. Ze had zelfs, vertelde ze net ooit een Itunes kaartje geïnstalleerd, die 15 euro's waren dus echt gewoon ineens pleitos. En nee geen smurfbessen oid, waarschijnlijk iemand haar inloggegevens gebruikt. Denk ik...

Bedankt voor jullie reacties!
Gr. Rob
  #6  
Oud 11-01-12, 20:52
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Als opvragen niet helpt, misschien in haar email accounts naar "apple" zoeken? Neem aan dat ze niet een adres uit haar duim gezogen heeft..

Of in iTunes onder het Store-menu kijken. Als ze ooit heeft ingelogd staat er "Toon mijn account (Xb@me.com).."


http://support.apple.com/kb/HE34?viewlocale=nl_NL

Laatst gewijzigd door Bubbly; 12-01-12 om 03:18.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wit scherm na installeren nieuwe IOS Sybren iPhone algemeen 12 04-09-11 23:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:53.