//

exchange mail toevoegen lukt niet

exchange mail toevoegen lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een exchange mailadres toevoegen op mijn iPhone en op een of andere manier lukt het niet. Bij de eerste poging kreeg ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-01-12, 22:55
Rikkie311 Rikkie311 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Grunn
Berichten: 47
Standaard exchange mail toevoegen lukt niet

Ik wil een exchange mailadres toevoegen op mijn iPhone en op een of andere manier lukt het niet.
Bij de eerste poging kreeg ik een melding dat de gegevens niet gecontroleerd kunnen worden en moest ik aangeven of het domein wel of niet veilig is...
Daarna krijg ik steeds een extra "vakje" in mij beelscherm waar ik de server moet toevoegen...
Ik zal dus iets verkeerd doen, maar wat? Iemand tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten toevoegen lukt niet martijnvginkel iPhone algemeen 0 12-12-11 18:29
Mail sturen met Hotmail Exchange lukt niet Quatz iPhone algemeen 3 21-01-11 13:02
IFoneguide repo toevoegen lukt niet. RVPV2009 Jailbreak apps en thema's 8 22-06-09 00:03
applicaties van sources toevoegen lukt niet gregory804 Unlock [archief] 2 17-02-08 00:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.