Ipod touch camera wil niet openen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPod touch 4G 8GB en mijn camera doet het niet hij doet het wel in facetime. Maar de app zelf die erop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod touch camera wil niet openen
Ik heb een iPod touch 4G 8GB en mijn camera doet het niet
hij doet het wel in facetime. Maar de app zelf die erop staat als ik die open blijft die sluiter dicht staan en kan ik dus helemaal niks meer Ik heb al geprobeerd hem opnieuw te restoren maar dit helpt ook niks. Heeft iemand misschien een oplossing hiervoor of misschien een alternatieve camera App |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Ipod Touch wil niet unlocken | JaszperIpod8GB | Unlock | 6 | 05-07-11 01:02 |
ipod touch 3G wil niet updaten naar iOS 4.3(.1/.2) | jojost1 | iTunes | 4 | 24-04-11 17:57 |
iPod touch: Ěpod touch 3G wil niet jailbreaken! | ikbennietzoslim | Jailbreak | 3 | 10-12-10 19:01 |
ipod touch 3G zit vast tijdens formatteren wil net opstarten lukt niet | sensen61 | iPhone algemeen | 0 | 22-08-10 18:56 |
|
|