//

Imessage bericht word niet afgeleverd.

Imessage bericht word niet afgeleverd. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iets heel bizars opeens; mijne maat stuurt me bericht via imessage= geen probleem, ik otvang deze. Ik stuur naar deze en deze ontvangt nikske. Ervoor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-01-12, 22:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Imessage bericht word niet afgeleverd.

Iets heel bizars opeens; mijne maat stuurt me bericht via imessage= geen probleem, ik otvang deze.
Ik stuur naar deze en deze ontvangt nikske.
Ervoor altijd goed gewerkt en nu opeens?

Ik stuur dan nog naar ne andere maat die ook iphone heeft en uiteraard imessage heeft en deze ontvangt mijn bericht wel?

Wa nog zo is; Mijne maat die naar mij z'n imessage bericht stuurde is een bericht kwijt via z'n gewone berichten?

Bizar .

We hebbe beide onze instellinge bekeken, onze iPhone eens volledig afgelegd, ik heb zijne naam eens volledig gewist maar niks helpt dus.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-01-12, 22:16
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem bij mijn broer. Soms ontvangt hij m'n iMessages, soms niet. Erg vreemd.
  #3  
Oud 13-01-12, 23:00
Diedjuhh Diedjuhh is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 24
Standaard

Als je antwoord op het iMessage bericht dat hij stuurt dan zou ik niet weten wat er aan de hand is. Maar wat de moeite waar zou kunnen zijn, is even kijken in de iMessage instellingen en dan onder het kopje ''Ontvangen op...''.

Waarschijnlijk ontvangt hij ze op zijn e-mail adres? Als jij dan een iMessage stuurt naar zijn nummer (je iPhone geeft dit wel aan als iMessage, dmv een blauw bolletje) ontvangt hij geen iMessage én geen SMS.

Het is het proberen waard om daar even naar te kijken, en makkelijk uit te proberen door op zowel zijn email adres als zijn 06-nummer een iMessage bericht te sturen!

Ik hoor het wel!
  #4  
Oud 13-01-12, 23:44
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Denk dat iMessage nog niet optimaal 100% functioneert. Heb ook weleens gehad dat ie niet aankwam maar wel afgeleverd was.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #5  
Oud 14-01-12, 20:15
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik ben geen leek meer als het op iPhone aankomt, ik heb alles gecheckt en ingestelt en mee mijn maat getest, tis voorlopig alleen bij deze het nimmer lukt,lol.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iMessage: "Niet afgeleverd" DonnaxNL iPhone algemeen 16 14-08-12 20:26
bericht versturen in imessage niet mogelijk tamaar iPad algemeen 9 10-01-12 19:38
IMessage Bericht verandert na n tijdje in sms bericht missym iPhone algemeen 4 28-12-11 17:57
Berichten worden niet afgeleverd Cretian Orange 8 31-03-09 11:43
" Bericht Afgeleverd bij **** " Roue Archief 1 09-11-07 22:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:11.