Activeren iphone 3gs op 5.0.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3gs met nieuwe bootrom uit het buitenland dus afhankelijk van softwarematige unlock.Hij draaide altijd op 4.0 maar wilde weer eens updaten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Activeren iphone 3gs op 5.0.1
Ik heb een iphone 3gs met nieuwe bootrom uit het buitenland dus afhankelijk van softwarematige unlock.Hij draaide altijd op 4.0 maar wilde weer eens updaten omdat hij beetje traag werd.Na veel aarzelingen ivm met eventuele problemen vandaag geupdate met redsnow met custom firmware.Dit is geluk alleen kom ik nu niet verder omdat hij vraagt om een compatibele sim kaart maar die heb ik dus nie.Ik heb toen de iphone met redsnow gejailbreakt omdat ik dan via cydia ultrasnow kon installeren maar kom nog steeds in het opstartmenu waarbij die op een gegeven moment weer vraagt om een geldige sim dus kom niet bij cydia.Wat nu ?
Ik heb een tijd geleden een activatie sim kaart gekocht maar die werkt dus niet.Iemand een idee of iemand die wel een goed activatiesimkaart heeft ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probleem opgelost.Werkt weer als een tiet !!!!
|
|
|||
|
|||
wat was de oplossing... heb hier een gs met hetzelfde...
|
|||
|
|||
gevonden tijdens jailbreak baseband van ipad aanklikken en hoppa!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Activeren iPhone 3Gs | Nathaniel | Unlock | 4 | 25-09-10 20:02 |
iPhone: Activeren Iphone 3gs FW 4.0 | Mirrage | Jailbreak | 0 | 15-09-10 20:29 |
iPhone 3Gs activeren?! | Jorto | iPhone algemeen | 7 | 27-06-10 19:53 |
iPhone: Iphone 3Gs activeren (o2) | John23 | Jailbreak | 2 | 30-05-10 22:19 |
iPhone 3GS: Activeren iPhone 3GS | F&E | Unlock | 1 | 03-05-10 18:21 |
|
|