//

Titel van liedjes en namen van artiesten kloppen niet!

Titel van liedjes en namen van artiesten kloppen niet! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wanneer je liedjes download worden de naam van het liedje en de artiest vaak verkeerd weergeven. Ik weet dat je dan via iTunes de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-01-12, 18:51
PhonerBoner PhonerBoner is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard Titel van liedjes en namen van artiesten kloppen niet!

Hallo,

Wanneer je liedjes download worden de naam van het liedje en de artiest vaak verkeerd weergeven. Ik weet dat je dan via iTunes de namen kan veranderen. Maar nadat ik ze in mijn iPhone heb gezet, staan de oude verkeerde namen in mijn iPhone. Het lukte eerst altijd prima, maar sinds ik de nieuwste iTunes gebruik voor iOS 5 werkt dit niet. Hoe kan ik dit verhelpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-12, 19:57
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Hetgeen ik doe is naar mijn song gaan, rechtermuisklik, info klikken en daar de naam veranderen en op oke klikken en normaal gezien is het in orde of mss ook op sorteren klikken en daar mss de naam veranderen?

Update; net eens getest hier, perfect gelukt om een nummer aan te passen, oke geklikt dan, eens mee de iPhone gesyncht en yep, alles staat correct hier.
  #3  
Oud 14-01-12, 23:45
XRamon101X XRamon101X is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Thumbs up

Ik had dit probleem ook recentelijk, soms wouden titels en/of artiesten wel veranderen van een liedje en bij sommigen ook weer niet. Probleem opgelost door alle nummers uit mijn iPod te verwijderen. Voeg dan (als je dit nog niet hebt gedaan) je nummers toe aan je iTunes bibliotheek door ze ernaartoe te slepen. EN VANUIT JE ITUNES BIBLIOTHEEK moet je de nummers aanpassen aan de naam, artiest, album etc.. Als je DAT hebt gedaan, sluit je je iPod aan, klik je op je apparaat en 'Muziek' en rechtsonderin het scherm klik je op 'Automatisch vullen' (vanuit Muziek).

En dat was de trick voor mij . Laat maar even weten of het werkte
  #4  
Oud 14-01-12, 23:51
PhonerBoner PhonerBoner is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga het morgen proberen en dan laat ik jullie weten of het heeft gewerkt. Wel raar dat het eerst wel lukte en nu ineens niet meer. Zou het misschien door nieuwe versie van iTunes komen?
Reageren

Labels
itunes, muzieknaam aanpassen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Titel van je apps veranderen Ansie49 iPad Apps 1 30-11-11 19:32
Wereldklok tijden kloppen van geen kant NTMvanVliet iPhone algemeen 0 20-06-11 22:35
Namen van apps pangpang38 iPhone Apps 1 03-12-10 19:10
Titel van Podcasts en muziektracks of iTunes slechts gedeeltelijk zichtbaar M1ch3l iTunes 0 15-03-10 16:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:16.