//

I Phone 3G of I Pod touch 4G

I Phone 3G of I Pod touch 4G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik ben /was opzoek naar een goede MP3 speler, na wat zoekwerk belande ik bij e IPOD TOUCH die veel meer is dan een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-01-12, 21:33
rtben rtben is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard I Phone 3G of I Pod touch 4G

Hallo

Ik ben /was opzoek naar een goede MP3 speler, na wat zoekwerk belande ik bij e IPOD TOUCH die veel meer is dan een gewone MP3 spelerMaar ook een pak duurder.
Hierbij enkele vraagjes

- Kan je er vanuitgaan dat een IPOD touch in zekere zin een I Phone is maar waarmee je niet kan bellen maar ook een stuk goedkoper ?

- Als je de prijs van een I Phone 3G en een IPOD 32 G neemt dan liggen die dicht bij elkaar , kan je dan niet beter een I Phone nemen ?

Groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-12, 22:50
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Ze hebben beide grote voor en nadelen. Het grote voordeel van de iPod Touch is natuurlijk dat hij van de laatste generatie is wat inhoud dat hij alle ondersteuning heeft. Bijna alle apps draaien erop. Het voordeel van een iPhone is natuurlijk de belfunctie (en ik vind het design en de feeling van het apparaat beter maar dat is persoonlijk).

Natuurlijk is een iPhone 3G niet voor niets bijna net zo door als een iPod Touch... Een iPhone is nou eenmaal duur, ze blijven ook altijd veel waarde houden!
  #3  
Oud 14-01-12, 23:01
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Klopt! Een iPhone 3G zal je denk ik wel 2e hands moeten kopen omdat je die niet meer bij Apple of andere winkels kan kopen dan Kan je nog de iPhone 3GS kopen 8gb Bij de iPod touch 4G is meer dan een mp3; (als je wil kan je er ook mee bellen, in de app store staan genoeg Apps om via internet te bellen); hij is ook wel sneller dan de iPhone 3g(s), iPod heeft een A4 processor de iPhone een vorigere
  #4  
Oud 16-01-12, 19:29
eddie7325 eddie7325 is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 34
Standaard

Ik heb hier zelf ook ervaring mee, ik heb toendertijd een ipod touch 3e gen. 32gb gehad. deze heb ik zelf maar 4 maanden in gebruik gehad, en bij de release van de iphone 4 deze gelijk gehaald. en achteraf ben ik er nu nog steeds blij mee dat ik na die 4 maanden een iphone heb gekocht. dus mijn tip is dat je nog even door spaart voor een nieuwere iphone (iphone 3gs, iphone 4 of iphone 4S).
  #5  
Oud 17-01-12, 07:22
rtben rtben is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

Hoy,

Alvast bedankt voor de reacties ,ik denk toch te starten met de Touch 4G ,waarschijnlijk zal het (Apple) virus ook overslaan zoals bij zovelen...

Groetjes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
I pod touch doet maf giggidy iPhone algemeen 0 05-01-11 10:03
i pod touch en wahts app inc matchware iPhone Apps 5 08-12-10 19:14
ipod touch kapot wat nu (hij is nu K-pod) moldemol iPhone algemeen 0 02-12-10 20:38
I-pod touch synchroniseren met Iphone 3g Richie.w iTunes 1 22-02-09 13:15
Windows: Muziek van i-pod touch naar i-phone Fellow iTunes 0 18-06-08 11:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:40.