iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone of iPad ? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/109736-iphone-ipad.html)

wouter2190 15-01-12 16:19

iPhone of iPad ?
 
Beste lezers,

Mijn iPhone 4 was stuk, deze heb ik opgestuurt naar de verzekering. In de tussen tijd heb ik een htc desire overgekocht.

Nu heb ik gisteren een nieuwe iPhone 4 in ontvangst mogen nemen, nu is het zo dat ik over 5 maand mijn abbo kan verlengen en dan weer een iPhone kan kiezen. Nu zit ik te twijfelen of ik mijn iPhone 4 zal verkopen, dan een ipad haal en over een paar maandjes weer iPhone bij me abbo neem.

Wat zouden jullie doen of aan raden?

apotheosis 15-01-12 18:26

Als je geld teveel hebt, binnenkort komt de ipad 3 al uit, de ipad 2 zal dan met 100 euro zakken :).

Broodbaffer 15-01-12 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter2190 (Bericht 759847)
Beste lezers,

Mijn iPhone 4 was stuk, deze heb ik opgestuurt naar de verzekering. In de tussen tijd heb ik een htc desire overgekocht.

Nu heb ik gisteren een nieuwe iPhone 4 in ontvangst mogen nemen, nu is het zo dat ik over 5 maand mijn abbo kan verlengen en dan weer een iPhone kan kiezen. Nu zit ik te twijfelen of ik mijn iPhone 4 zal verkopen, dan een ipad haal en over een paar maandjes weer iPhone bij me abbo neem.

Wat zouden jullie doen of aan raden?

Als je dan een nieuwe neemt, neem de 4S ?

kuotje 15-01-12 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter2190 (Bericht 759847)
Beste lezers,

Mijn iPhone 4 was stuk, deze heb ik opgestuurt naar de verzekering. In de tussen tijd heb ik een htc desire overgekocht.

Nu heb ik gisteren een nieuwe iPhone 4 in ontvangst mogen nemen, nu is het zo dat ik over 5 maand mijn abbo kan verlengen en dan weer een iPhone kan kiezen. Nu zit ik te twijfelen of ik mijn iPhone 4 zal verkopen, dan een ipad haal en over een paar maandjes weer iPhone bij me abbo neem.

Wat zouden jullie doen of aan raden?

Je bedoelt iPad + HTC voor nu
en dan later een iphone 4S nemen met abo?


Ik zou wachten op de iPad 3 ;) en de iPhone 4 houden. en de HTC nu verkopen. En dan volgend jaar de iphone 5 nemen met abo !! (of sim only)

(als je het geld hebt)

jpwg001 16-01-12 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 759924)
Als je geld teveel hebt, binnenkort komt de ipad 3 al uit, de ipad 2 zal dan met 100 euro zakken :).

Is dat zo? Van die €100,-? Wat zal de prijs van een iPad3 worden? Heb je enig idee?

apotheosis 16-01-12 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 (Bericht 760097)
Is dat zo? Van die €100,-? Wat zal de prijs van een iPad3 worden? Heb je enig idee?

De prijs van de ipad 3 zal ong dezelfde prijs zijn van nu: nieuwigheden die er zouden zijn bij de iPad 3; een snellere processor, ne quad core, spel gaat vliegen, een enorm mooi scherm zal deze krijgen, zal veel beter zijn ook om kranten en magazines op te lezen.
Mss een hogere camera voor wie dat gebruikt (gebruik ik nooit).
En zou ook LTE uitgerust zijn= 4G. In belgie zouden ze er mss in de zomer mee beginnen op bepaalde plaatsen (proximus).

En er komt sowieos een nieuwe iPhone uit dit jaar, wanneer weetk niet maar deze zal er sowieso komen, ik zou meteen op deze wachten moest ik van u zijn.

Patman71 16-01-12 19:46

Ik zeg; beide!! Ik heb ook beide en ik vind het heerlijk!!

Merlijn3 16-01-12 19:47

iPhone 5 en iPad 3 komen beide asap uit.
Maar aangezien je al een iPhone hebt en een HTC Desire, ga lekker voor de iPad.

apotheosis 16-01-12 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Merlijn3 (Bericht 760347)
iPhone 5 en iPad 3 komen beide asap uit.
Maar aangezien je al een iPhone hebt en een HTC Desire, ga lekker voor de iPad.

iPhone 5 zal volgens mij maar ten vroegste in juni-juli zijn hoor, de 4s moet eerst nog goed verkopen, dan pas zullen ze mee de 5 komen :).
Als ze het al de 5 gaan noemen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:54.