//

blank scherm Iphone 4

blank scherm Iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik wou net een iphone 4 updaten naar 5.0.1 en nu blijft het scherm donkergrijs. De batterij was plat toen ik hem aansloot om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-01-12, 17:27
jelleducados jelleducados is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Heusden, België
Berichten: 10
Standaard blank scherm Iphone 4

Hallo!
Ik wou net een iphone 4 updaten naar 5.0.1 en nu blijft het scherm donkergrijs. De batterij was plat toen ik hem aansloot om up te daten, dus liet ik hem even zitten op mijn macbook. Na een 10-tal min verwijderde ik hem en viel het scherm weg. Dus nog voor dat ik de update gedaan heb! Ik heb dan alles geüpdatet en gejailbreakt maar nu blijft het scherm nog altijd blank... Het is niet zwart, alsof hij uitstaat, maar donkergrijs. De iPhone gaat aan en uit maar er verschijnt niets op het scherm. Het scherm licht wel op als ik op de Home-knop duw en op de On/Off-knop, maar voor de rest niets. Ik heb hem nu ook even in het stopcontact gestoken maar nog altijd niets.
Iemand die dit al meegemaakt heeft?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2012 om 17:22 ----------

De iphone laadt volgens mij ook niet meer op... nadat hij 15min in het stopcontact heeft gezeten met een andere oplader geeft hij in itunes nog altijd hetzelfde batterijpercentage aan. Er komt ook geen symbool ofzo op als ik hem in het stopcontact steek. Ik hoor het opstartgeluidje en het scherm licht op maar blijft blank.
__________________
// http://hvtphoto.blogspot.com //
// http://nprowler.blogspot.com //

Laatst gewijzigd door jelleducados; 15-01-12 om 21:36. Reden: schrijffout:p
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-01-12, 23:48
jelleducados jelleducados is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Heusden, België
Berichten: 10
Standaard

het verergert alleen maar... De gsm is opeens beginnen trillen en is pas 30min later gestopt als de batterij leeg is. Ik had ondertussen op internet gekeken hoe dit verholpen zou kunnen worden en iedereen zei dat het vanzelf zou stoppen en de gsm opnieuw zou opstarten, maar dit gebeurt dus niet. Het scherm blijft zwart en als ik hem opnieuw aan de lader leg begint hij terug te trillen. Ik ben nu echt ten einde raad. Gsm is niet nieuw in de winkel gekocht dus daar kan ik ook niet terecht.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! Achillias iPhone algemeen 22 06-11-12 10:26
Blank sbsetting icons KAY_W_BEE Jailbreak apps en thema's 3 15-08-10 11:35
iPhone: 3GS no-Wi-Fi imei blank modem firmware blank aiCatcher Jailbreak 11 08-08-09 13:38
sms applicatie blank scherm gmlens Jailbreak apps en thema's 1 23-03-08 21:45
blanke app op springboard (Blank.app) RobertN iPhone Apps 6 21-12-07 13:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:35.